“Hyggeligt og god kvalitet! ”
Anmeldelse af Rørvig Streetfood

Rørvig Streetfood
Beskrivelse: Amid the beautiful Odsherred and right Roervig, is this beautiful gem that becomes Roervig Street Food. The place where people gather in the summer country, whether it is young or old. There is room for everyone. Welcome ...
Anmeldt 28. august 2020 fra mobile enheder

Har prøvet Street food af flere omgange i Rørvig. Super hyggelig placering og mulighed for at børnene kan anvende tilknyttet legeplads. Rigtig god kvalitet, uanset, hvilken bod, der vælges. Der skal påregnes en smule ventetid i højsæsonen. Kan varmt anbefales.

Tak, sorenhost

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Superhyggeligt med en fantastisk stemning. Vi besøgte stedet med 2 børn på 11 år. Vi valgte at spise Bitz burger, Thaimad, indisk og fish’n’chips. Vi ville gerne have bestilt pizza, men der var travlt og lang ventetid. Det oplyste de os om før vi bestilte, så vi havde mulighed for st vælge noget andet. Vi synes at priserne var ok, andre vil måske mene i den lidt dyre ende. Vi fik supergod betjening alle stederne.

Tak, Pernille_Milan
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Superhyggeligt sted med god plads til alle inkl børn og hunde.
Mange valgmuligheder. Pizzaen er måske lidt pebret i prisen men ALLE pengene værd❤️De andre er også virkelig gode☺️

Tak, stinamaj
Anmeldt 22. juli 2020

Vi 2 venner som tog afsted og når man tager på streetfood så er det ikke ens betydende med at man vælger det samme sted at spise. Jeg valgte pizza og havde bestilt, min veninde ville gerne have noget andet, vi overhørte, at han der kom efter os fil afvide at der var 45 min ventetid. Det er virkelig en relevant info at fortælle sine kunder og da vi så konfronterede det meget unge personale og sagde det var vigtigt at fortælle sine kunder sagde de undskyld, men sagde det stadig ikke til de næste kunder. Det er dårlig service, ikke lige at informere om den meget lange ventetid, da der ved de andre boder var mad klar over maks 10 minuttter.
Drengene i boden havde mere travlt med, at stå og gøre sig til end at yde en service.
Men lækket mad når det kom til stykket.

Tak, 330linec
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted, god stemning, rigtig god service og imødekommende personale. Lækker mad dog lidt dyrt. Vi betalte 60kr for 6 nuggets uden fritter.

1  Tak, johannacorlin

Rejsende, der kiggede på Rørvig Streetfood, kiggede også på

Har du været i Rørvig Streetfood? Fortæl om dine oplevelser!