“For dyrt...”

Madkunsten
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 18. december 2022 fra mobile enheder

Knap 200 kr for frokost (stjerneskud eller flæskestegssandwich) i Nykøbing!!!!! Det er for dyrt ..Smørstegt brød og friture fisk oveni bliver alt for fedt..
Upersonlig/ligegyldig betjening.

Dato for besøg: december 2022
Tak, 826charlottev

Anmeldt 10. september 2022 fra mobile enheder

Madkunsten er Odsherreds bedste spisested!

Fransk inspireret lækker veltillavet mad med dejlige vine og øl som passer til. Altid topkvalitet. Deres Chèvre Chaud findes ikke bedre.

Dato for besøg: september 2022
1  Tak, MN115
Anmeldt 1. juli 2022

Vi har tidligere spist her med go’ succes, men efter i dag kommer vi ikke tilbage. Min mand fik en forkullet fiskefrikadelle, hvor han var nødt til at grave det inderste ud for at få lidt at spise. Jeg bestilte en gedesalat, men den var ualmindeligt skuffende. Salaten var helt slatten og uden den mindste sprødhed, og da de havde bagt gedeosten på skiver af æble, bidrog de heller ikke med noget sprødt. Til gengæld kostede den 110 kr. (!), og et glas postevand kostede 25 kr. Simpelthen ikke godt nok. Vi finder et andet sted, næste gang vi kommer forbi hyggelige Nykøbing.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, 503runap
Anmeldt 18. december 2021 fra mobile enheder

Et dejligt sted, med god betjening. Vi fik steak, som var stegt perfekt og var dejlig mør. Der var der fik hummer supper, som var god intens. Vi lemonade, vin og øl som var vild god.
Sådan en god oplevelse

Dato for besøg: december 2021
Tak, Anne Jahera L
Anmeldt 16. september 2021

Vi fejrede min mands fødselsdag og var blevet anbefalet Madkunsten. Vi blev bestemt ikke skuffede. Maden var fantastisk og det er absolut ikke sidste gang vi kommer der ☺️

Dato for besøg: september 2021
Tak, BettinaB589

Rejsende, der kiggede på Madkunsten, kiggede også på

Højby, Odsherred

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Madkunsten? Fortæl om dine oplevelser!