“Med En livspassion inden for”
Anmeldelse af Madkunsten

Madkunsten
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 27. august 2020 fra mobile enheder

Med En livspassion inden for alt, lige fra kaffe, vin, grønt, kød, fisk og sødt, Har Værtsparret en helt ydmyg og selvfølgelighed til at alt er mere en lækkert og helt perfekt tilberedt og afslappet serveret
så man kan umuligt undgå at besøge Madkunsten, hvis man er til livskvalitet
Fantastisk surdejsbrød m.m

Tak, M283QAkimb

Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

God og hyggelig café i Nykøbing - dejlig mættende mad til frokost.
Fine toiletter på første sal. Venlig betjening.

Tak, ireneb595
Anmeldt 13. juli 2020

Vi var heldige og fik det sidste bord til en middag.
Vi følte os velkomne allerede fra starten, og betjeningen var hele vejen igennem god. Tjeneren vidste ikke så meget om vin, og kunne ikke svare på vores spørgsmål. Så hun fik hende ned til bordet, der er ansvarlig for vinene. Sådan skal det være.
Maden var lækker. Mortadella med parmesan og brød til forret. Hovedretterne var hhv. steak med pommes frites og dampede muslinger. Pommes frites var hjemmelavede af rigtige kartofler, og kødet var perfekt stegt.. Det var en fornøjelse.
Efter maden ville vi have espresso og grappa. Tjeneren vidste ikke, om de havde grappa, men alle avec'er stod på et bord og vi var velkomne til at se, om der var andet vi havde lyst til. Vi fandt flere grappaer og kunne dufte inden vi valgte.
Der er to små anker. Espressoen var desværre lidt skuffende, den var for tynd. Og de fleste tjenere er franskmænd og italienere og taler ikke dansk. For os er det ikke noget problem, men det kan det måske være for andre.
Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Iben K
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad
Vi fik aspargessuppe og dagens sandwich spansk burger sandwich med charizo
Meget velsmagende
Kan anbefales

1  Tak, nikolajo219
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad. Vi fik blåmuslinger, laks. Muslinger og burger. Alt var hjemmelavet og lækkert. Prøv f.eks deres egen limonade. Skøn betjening.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 450mortena

Rejsende, der kiggede på Madkunsten, kiggede også på

Højby, Odsherred

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Madkunsten? Fortæl om dine oplevelser!