“Nykøbing-Rørvigs bedste restaurant”

Madkunsten
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 29. januar 2020

Vi elsker det køkken for her går man ikke på kompromi med kvalitet og råvarer, og
her kender man ikke noget til halvfabrikata og nemme løsninger, køkkenet er bare i top
og det Franske tots gør det super charmerende.

Dato for besøg: december 2019
Tak, ruthfC1443LA

Anmeldt 27. december 2019 fra mobile enheder

.. og fine indretning er værd at gå efter. Vi fik 3 forskellige retter fra de varierede menukort, der alle var veltilberedte og velsmagende, og gode lokale øl. Kaffen bagefter var god, og selvfølgelig skulle der også en af de fine kokosmakroner til at ende det hele. Prisen er lidt i overkanten, men man skal skeje lidt ud engang imellem.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 279henriks
Anmeldt 14. august 2019

Et hyggeligt sted midt på Algade. Maden er rigtig god, man kan også bare drikke en kop kaffe og smage deres fantastiske kanelsnurrer. Betjeningen er meget venlig, men jeg havde min mor med, hun taler ikke engelsk og da vores tjener ikke talte andet, ville hun aldrig komme der alene

Tak, Akt987
Anmeldt 1. august 2019 fra mobile enheder

Dejligt spisekort, varieret. Deres hjemmebagte brød er i særklasse.
moules og burger er bedst med aioli.
eneste mangel børne portioner.
klart et genvalg.

1  Tak, Henrik N
Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Super lækker frokost i gårdhaven.
Venlig og opmærksom betjening, lækker veltillavet mad og super godt brød.
Lokalt velbrygget øl.
Man mærker tydeligt, at der står gode mennesker bag, som har styr på mad og drikkevarer i en ellers pom frit ramt ferieby.

Tak, 336henrikt

Rejsende, der kiggede på Madkunsten, kiggede også på

Højby, Odsherred

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Madkunsten? Fortæl om dine oplevelser!