“Sommerland for HELE familien.”
Anmeldelse af Sommerland Sjælland

Sommerland Sjælland
Holbæk, Danmark
Bidrager på niveau 4
27 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 42 nyttige stemmer
“Sommerland for HELE familien.”
Anmeldt 7. maj 2014

Enestående udflugtsmål for familien, kniber det med fantasien, så tag til Sommerland Sjælland.
Altid dejligt at gå rundt i parken og nyde sommer, mennesker og mad & drikke . Alt kan købes, men må også medbringes. Skønt sted for alle aldersgrupper. Sæsonkort en fordel !

Besøgte stedet August 2013
1 Tak, Ib V
LHavmand, Public Relations Manager hos Sommerland Sjælland, svarede på denne anmeldelse, 9. maj 2014
Hej Fauert

Mange tak for de pæne ord. Vi glæder os til at se dig og din familie igen, og jeg kan fortælle at sæsonen i år går fra 16. maj til 31. august.

Ja, sæsonkort er bestemt en fordel, hvis du ved, at du kommer mere end én gang, og i 2014 er der desuden en række ekstra fordele forbundet med at have sæsonkort. Se evt. vores hjemmeside sommerlandsj.dk

Rigtig god sommer!

Bidrager på niveau 3
20 anmeldelser
4 anmeldelser af seværdigheder
common_n_attraction_reviews_1bd8 15 nyttige stemmer
“Til en afslappende eftermiddag”
Anmeldt 5. august 2013

Vi var der med børn på 10 og 12 år, de var lige en anelse for gamle til parken/legepladsen, men vejret var dejligt og vandlandet er perfekt til alle størrelser. SS er et dejligt sted, hvis man har små børn, der er en god STOR legeplads med hoppepuder, trampoliner, kravlestativer mm. for børn under 10 år, derudover er der enkelte forlystelser for større børn.
Vandlandet har en god størrelse, der er både plads til de små og de store, samtidig er det ikke større end at forældrene kan overskue det hele.

Besøgte stedet Maj 2013
Tak, Bek1234
1 anmeldelse
“Herlig kæmpelegeplads”
Anmeldt 30. juli 2013 fra mobile enheder

Vi nød, at der var god plads i dag - alting så pænt og velholdt ud, trampolindansen var herlig, vi skal helt sikkert have sæsonkort næste år!

Tak, Witfelt
Haslev
Bidrager på niveau 2
9 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“Hytteferie”
Anmeldt 26. juli 2013

Vi har været 2 voksne og 2 børnebørn 13 år og 7 år på miniferie i Sommerland Sjælland og vi lejede en hytte.
Hytten er ganske godt indrette og der er 6 sovepladser fordelt på 2 rum og en hems, godt udbyttet 30 m2. Hytterne er lidt slidte, men ok.
Vi købte 1 overnatning og det giver adgang til Sommerland's forlystelser i 2 dage, og der er mange gode og sjove forlystelser, men vi har en anke, Børn under 3 år er gratis alle andre skal betale 220kr for indgang. Men det er ikke rimeligt at børn optil ca. 10-12 år skal betale fuld pris, da der en del forlystelser de ikke må prøve, fordi de er for små, bare det at sidde på en forlystelse der skal ligne en hest og den kører meget langsom, der må f.eks en på 120 cm ikke køre alene uden en voksen/større barn. og der er flere kørende forlyster disse ikke må prøve, så der burde være en lavere pris til denne størrelse, det virker som om det gælder om at få så mange penge op af folks lommer. Lidt ærgerligt for det er ellers et godt sted

3 Tak, gugaHaslev
Denmark
Bidrager på niveau 2
5 anmeldelser
3 anmeldelser af seværdigheder
“For mindre børn - mad til rimelige priser”
Anmeldt 26. juli 2013 fra mobile enheder

Vi var to voksne og to piger på tolv år. Pigerne synes det var lidt kedeligt. Vi voksne synes der var god luft og priserne var meget fornuftige.

Tak, NO1SALESMAN

Rejsende, der kiggede på Sommerland Sjælland, kiggede også på

Lejre, Lejre Municipality
Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Sommerland Sjælland? Fortæl om dine oplevelser!