“Et af de bedste spisesteder i Odsherred!”
Anmeldelse af Nokken

Nokken
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Servicen er bare i top! Mange restauranter kan ikke levere en ordentlig service på grund af personalemangel, men bestemt ikke på Nokken! Vi var mandsopdækket på den gode måde fra start til slut, maden kom hurtigt og var super lækkert! Dejligt menukort, rimelige priser, super vin og skønt sted, hvor vi kommer igen som familie og par - igen og igen!

1  Tak, maikenv_rsj

Anmeldt 11. august 2021

Fin oplevelse Kommer her både til frokost og aftens mad Er aldrig blevet skuffet
Dog en gang hvor hovedret kom 2 sek efter forret. Kunne godt havde brugt en synkepause.
Kræver corona pas. Så fint.
Kommer igen.

Tak, Journey617035
Anmeldt 6. august 2021

Ja ned den overskrift, så hvorfor ikke 5 stjerner, det kommer jeg tilbage til senere...

Vi havde lånt et sommerhus og ejeren, havde fortalt os om Nokken, at det var god mad og smilende betjening, og det er lige os :-)

Nå lad mig begynde fra begyndelsen af.... Vi blev mødt i døren, af en meget smilende og imødekommende ung dame, der var klar til at give os en god oplevelse, vi var fem vores tre drenge på 10, 12 og 16 år same min kone og jeg, selv om det var sommer, ville vi gerne side inde og vi havde bestilt bord og kom til at sidde i galleriet og snakken kom hurtig i gang hos os alle, om det lyse rom og billederne med alle de skønne farver der var på malerierne, skønne omgivelser, selv om jeg personligt syntes, der var lidt mere sjæl i selve cafeen, men dette var perfekt til os. Der kom hurtig en anden og smilende tjener ind og spurgte om vi var klar, vi fik lige fem minutter længere og fik bestilt drikkevarer. De kom tilbage og vi bestilte 2 x nachos til forret samt 4 burgere og en steak til sønnen - der blev rettet til med de ønsker vi havde og jeg kunne få en medium stegt burger - Ja tak og det var den :-)

Nachos kom, og vi blev spurgt om vi ville have burgerne snarest eller om de lige skulle vente lidt med at lave dem og som ønsket, så gjort... De var veltilberedte og det var præcist som det skulle være - havde vi kendt portionernes størrelse, havde vi kun bestilt en :-)

Burgerne kom, flot anrettet på store tallerkener med flotte og veltilberedte pommes til, en god stor portion :-) Burgerne og bøffen var yderst veltilberedt og smagte som det skulle uden noget negativt - det smagte godt og som kvalitet skal smage.

Det positive:
Helt klart smagen og kvaliteten, intet at klage over og alt var som det skulle være
Personalet: virkelig god service, der var på plads, meget smilende og helt igennem fantastiske, de var der og klar til at hjælpe uden at være på masende, en af de bedste personale oplevelser jeg længe har oplevet - mange tak for det :-)

Det negative:
Der er ikke meget og det der er er i den lille ende af skalaen, men tilbehøret til Nachos, var der ikke helt nok af - vi kunne sikkert have spurgt efter mere, men gjorde det ikke

Hvorfor ikke 5 stjerner:
Det var som det skulle være, det var super god mad og helt klart 5 stjerners service, men andre steder der går op i at servere god kvalitet der smager, kunne havde gjort det samme, så lige der skilte de sig ikke helt nok ud til at få den femte stjerne

Placering:
Den lå super skønt, lige ud til vandet

Prisen:
Ganske rimelig, godt kr. 1.000 for 5 personer med mad og sodavand

Tak, michaelschar
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Var på Nokken til frokost med familien efter en dag i Nykøbing og Rørvig området. På trods af vi kom 8 personer på en meget travl dag i restauranten, fik vi hurtigt anvist et bord. Maden var super lækker og i rigelige mængder. Hovedparten af tingene var hjemmelavede såsom brød, remo, ristede løg osv. På trods af vi fik mange forskellige retter ligefra smørrebrød til burgere kom maden hurtigt og en lille fejl omkring smørrebrødet blev rettet hurtigt og venligt. God oplevelse og fin sammenhæng mellem pris og kvalitet. Vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Ulchr
Anmeldt 27. juli 2021

En søndagsfrokost til rigtig gode priser der giver kamp til de øvrige restauranter i Odsherred.
Tre meget lækre stykker smørrebrød til kr. 115. Det koster eet stykke mange andre steder. Virkelig veltillavet, præsentabelt og riiiigeligt.
Betjeningen frisk, venlig og opmærksom
Vi kommer snart igen.
Mon I også snart holder åbent i hverdagene?

Tak, Treohund

Rejsende, der kiggede på Nokken, kiggede også på

Højby, Odsherred

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Nokken? Fortæl om dine oplevelser!