“God mad og exceptionel betjening”
Anmeldelse af Nokken

Nokken
Anmeldt 6. august 2021

Ja ned den overskrift, så hvorfor ikke 5 stjerner, det kommer jeg tilbage til senere...

Vi havde lånt et sommerhus og ejeren, havde fortalt os om Nokken, at det var god mad og smilende betjening, og det er lige os :-)

Nå lad mig begynde fra begyndelsen af.... Vi blev mødt i døren, af en meget smilende og imødekommende ung dame, der var klar til at give os en god oplevelse, vi var fem vores tre drenge på 10, 12 og 16 år same min kone og jeg, selv om det var sommer, ville vi gerne side inde og vi havde bestilt bord og kom til at sidde i galleriet og snakken kom hurtig i gang hos os alle, om det lyse rom og billederne med alle de skønne farver der var på malerierne, skønne omgivelser, selv om jeg personligt syntes, der var lidt mere sjæl i selve cafeen, men dette var perfekt til os. Der kom hurtig en anden og smilende tjener ind og spurgte om vi var klar, vi fik lige fem minutter længere og fik bestilt drikkevarer. De kom tilbage og vi bestilte 2 x nachos til forret samt 4 burgere og en steak til sønnen - der blev rettet til med de ønsker vi havde og jeg kunne få en medium stegt burger - Ja tak og det var den :-)

Nachos kom, og vi blev spurgt om vi ville have burgerne snarest eller om de lige skulle vente lidt med at lave dem og som ønsket, så gjort... De var veltilberedte og det var præcist som det skulle være - havde vi kendt portionernes størrelse, havde vi kun bestilt en :-)

Burgerne kom, flot anrettet på store tallerkener med flotte og veltilberedte pommes til, en god stor portion :-) Burgerne og bøffen var yderst veltilberedt og smagte som det skulle uden noget negativt - det smagte godt og som kvalitet skal smage.

Det positive:
Helt klart smagen og kvaliteten, intet at klage over og alt var som det skulle være
Personalet: virkelig god service, der var på plads, meget smilende og helt igennem fantastiske, de var der og klar til at hjælpe uden at være på masende, en af de bedste personale oplevelser jeg længe har oplevet - mange tak for det :-)

Det negative:
Der er ikke meget og det der er er i den lille ende af skalaen, men tilbehøret til Nachos, var der ikke helt nok af - vi kunne sikkert have spurgt efter mere, men gjorde det ikke

Hvorfor ikke 5 stjerner:
Det var som det skulle være, det var super god mad og helt klart 5 stjerners service, men andre steder der går op i at servere god kvalitet der smager, kunne havde gjort det samme, så lige der skilte de sig ikke helt nok ud til at få den femte stjerne

Placering:
Den lå super skønt, lige ud til vandet

Prisen:
Ganske rimelig, godt kr. 1.000 for 5 personer med mad og sodavand

Tak, michaelschar

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Var på Nokken til frokost med familien efter en dag i Nykøbing og Rørvig området. På trods af vi kom 8 personer på en meget travl dag i restauranten, fik vi hurtigt anvist et bord. Maden var super lækker og i rigelige mængder. Hovedparten af tingene var hjemmelavede såsom brød, remo, ristede løg osv. På trods af vi fik mange forskellige retter ligefra smørrebrød til burgere kom maden hurtigt og en lille fejl omkring smørrebrødet blev rettet hurtigt og venligt. God oplevelse og fin sammenhæng mellem pris og kvalitet. Vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Ulchr
Anmeldt 27. juli 2021

En søndagsfrokost til rigtig gode priser der giver kamp til de øvrige restauranter i Odsherred.
Tre meget lækre stykker smørrebrød til kr. 115. Det koster eet stykke mange andre steder. Virkelig veltillavet, præsentabelt og riiiigeligt.
Betjeningen frisk, venlig og opmærksom
Vi kommer snart igen.
Mon I også snart holder åbent i hverdagene?

Tak, Treohund
Anmeldt 16. juli 2021

Dejligt sted med god udsigt og venlig betjening. Tilbyder glutenfrit brød for en mindre merpris. God mad og store portioner.

1  Tak, HenrikML
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Pragtfuld frokost, med tre stykker smørrebrød. Virkeligt lækkert, perfekt og venlig betjening, virkeligt et besøg værd!
Aftens mad må prøves en af de nærmeste dag

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Bent246

Rejsende, der kiggede på Nokken, kiggede også på

Højby, Odsherred

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Nokken? Fortæl om dine oplevelser!