“Hyggelig cafe midt på gågaden i Nykøbing”
Anmeldelse af Lokalkompagniet

Lokalkompagniet
Anmeldt 26. januar 2020

De servere den suverænt bedste steak tartar . Har spist der mange gange, får altid en fin service. Som stamkunde kunne man dog godt ønske lidt fornyelse.

Tak, Heidi L

Anmeldt 10. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med lækre lokale råvarer og appetitlige retter.
Lokale specialiteter kan købes på stedet.
Afslappet indretning og uhøjtidelig atmosfære.
Odsherred rundt og laksesanwich kan anbefales.
Et besøg værd.

Tak, aaskov666
Anmeldt 26. oktober 2019 fra mobile enheder

Christiania agtigt. Bestilte fiskefrikadelle med løgkompot og salat, til en god pris. Fiskefrikadellerne var seje og svære at skære i. De var meget mikroovns varme. Løgkompot og salat var godt.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, ErikP800
Anmeldt 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Bestilte en sandwich med varmrøget laks
Desværre en lidt kedelig oplevelse
Tør laks rødkålen var brun i kanterne og for gammel, det koster ikke ret meget at snitte nyt,salaten knasede ( måske sand ,jord )
Lidt hårdt brød
Plads til forbredring

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Nyborre
Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Stoppede forbi 8 mennesker og det dejlige store lokale havde heldigvis plads. Der er tilmed en gårdhave - men den var for varm på trods af parasoller (ja det sker ikke tit i DK).
Var uheldig og blev betjent af den mindst imødekommende af de i øvrigt venlige piger - måske hun havde glemt at hendes job var service? Nå men efter at have haltet os igennem bestillingen, hvor det var død- besværligt åbenbart at vi ikke ville have pickles i burgeren, gerne ville have ketchup til osv. fik vi vores nr og fik drikkevarerne med. Børnene blev meget glade for et stort skab fyldt med spil!
Maden kom fint hurtigt, og børnene var meget tilfredse med fritter og burger.
Den voksne “lugsås” burger var virkelig god, lakse sandwich lidt kedelig og vi smagte 3 forskellige af deres tartar.
Udtrykket på dem var meget forskelligt og helt ok, og det passer nok de fleste at kødet er fint hakket. Lidt sjovt de serveres på rugbrød - hvilket fungerede fint.
Alt i alt var maden ok med enkelte plusser, og betjeningen trækker ned - lad os håbe du er heldigere.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 469esterh

Rejsende, der kiggede på Lokalkompagniet, kiggede også på

Højby, Odsherred

Har du været i Lokalkompagniet? Fortæl om dine oplevelser!