“Hyggeligt kaffestop”
Anmeldelse af Resturant Skovmollen

Resturant Skovmollen
Køkkener: Dansk
Anmeldt 13. august 2021

Stoppede tilfældigt til kaffe og kringle/pandekager. Rigtig hyggeligt og fin service. Vi sad udenfor, indenfor var det lidt trist indretning.

Tak, MN2300

Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Altid et besøg værd.
Maden er veltilberedt og smager rigtig godt. Book bord - altid mange mennesker. Super service. Kommer der hvert år.
5 personer spiser for 1200 kr inkl drikkelse
Gode møre bøffer

Dato for besøg: juni 2021
Tak, kcmadsen
Anmeldt 20. juli 2021

Cafeteria-oplevelse - på trods af vi gav 850kr for 2 voksne og 1 barn - med vakum-kartofler og slatten grønt.
Måske vi ikke er den primære målgruppe - men jeg har dog aldrig prioriteret at lave en negativ anmeldelse i mit 44-årige liv før

Tak, 314tanjan
Anmeldt 7. juli 2021

God, gedigen dansk mad i naturskønne omgivelser og super sød og opmærksom betjening. Vi fik hver en peberbøf, og det var rigtigt godt kød.
Kan absolut anbefales til middag i det grønne.

1  Tak, Sightseer811838
Anmeldt 24. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Skovmøllen i okt. 2020.
Vi ankom til stedet ved frokosttid.
Vi bestilte vores mad. 1 x kylling med pommes og 1 x stjerneskud.
Der gik en halv time fra vi bestilte vores mad og til den stod på vores bord.
Desværre var det en trist omgang. Salaten var ikke frisk. Brun i kanten - snart klar til skraldespanden. Fisken var rigtig fedtet og kyllingen tør og træls.
Beliggenheden var god. Betjeningen var god, men vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, B A

Rejsende, der kiggede på Resturant Skovmollen, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Resturant Skovmollen? Fortæl om dine oplevelser!