“Naturlig perle i det grønne.”
Anmeldelse af Resturant Skovmollen

Resturant Skovmollen
Køkkener: Dansk

Naturlig perle i det grønne.
Familietur med kaffe, kage
og is i top på kanten af sø med klukken fra vandet ved den gamle vandmølle.

Betjening i særklasse.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 528karstenj

Anmeldt 2. august 2020

Skovmøllen er ganske enkelt en perle udi smukke omgivelser, fantastisk personale og klassisk, veltillavet dansk mad. En smuk sommeraften med udsigt over søen, er der ganske få restauranter i Danmark som slår Skovmøllen. Maden er enkel, men god og velsmagende. Bøfferne virkelig møre og saftige, og pebersaucen - den er absolut fantastisk og et besøg værd i sig selv. Personalet er smilende, venlige og imødekommende. Den varmeste anbefaling herfra.

Tak, JannieJensen
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Sommer er for mig ensbetydende med, at vi skal besøge Skovmøllen og have æggekage med bacon.
Sådan var det også i år, og glæden var ekstra stor, da vi fik en bænk helt ned til dammen.
Solskin og en dejlig Classic øl og herefter var det bare at vente på æggekagen.
Den var som sædvanlig flot anrettet med lidt salat.
Men - jeg ved ikke, hvad de havde gjort, men det var simpelthen for vandig og derfor manglede den lidt af sin sædvanlige smag.
Denne fugtige æggekage er desværre med til, at der kun bliver 4 stjerner herfra. Jeg havde klart forventet en 5’er igen.

Tak, Lcharmo
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig frokost i hyggelige omgivelser. Der var meget lang ventetid på mad, ligesom det tog ca. 30 min. før brugte tallerkener blev taget af vores bord. Derfor “kun” 4 stjerner - maden, priser og omgivelser var til 5 Kommer klart igen

Tak, mbul0w
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig veltilberedt mad. Nok mad.
Klassisk dansk mad - 5 personer og alle yderst tilfreds .
Ses igen næste år
(Lækker kringle)

Tak, kcmadsen

Rejsende, der kiggede på Resturant Skovmollen, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Resturant Skovmollen? Fortæl om dine oplevelser!