“5 stjernet stjerneskud”
Anmeldelse af Rold StorKro

Rold StorKro
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Rold StorKro er beliggende i udkanten af Rold Skov, med Rebild Bakker som nabo. Panoramarestauranten, med udsigt over Gravlev Ådal, har åbent hele året for morgenmad, frokost og middag. Når vejret tillader det, er terrassen også åben for servering af alle måltider. Da vi ofte er fuldt booket, anbefaler vi, at I reserverer bord på forhånd. Rold StorKro tilbyder også selskaber, kursus, konference, weekendophold, miniferie, overnatninger, minigolf og m.m. Vi glæder os til at byde velkommen.
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Menukortet var begrænset til stjerneskud den søndag vi ankom uanmeldt kl 13.00.
Vi fik serveret et stort, flot og velsmagende stjerneskud, lavet af gode råvare.
Flink betjening og god udsigt fulgte med .
Prisen overraskede positivt, meget kvalitet for rimelige penge. Stedet får min bedste anbefaling, vi kommer gerne igen.

Tak, sbjakobsen

Anmeldt 14. november 2020 fra mobile enheder

Rold Storkro er skabt til afslapning. Din eneste pligt er, at møde op i restauranten når du er sulten
Mad er lækker, velsmagende og veltilberedt. Det er ikke det nyeste nye dippedupmad, men hvorfor også lave om på noget der virker. Lækker kød, saucer to die for! Waldorfsalat, røget dyrekølle og gode fine retter med peberlaks og ibericogris. Og så var der desserterne, som var helt i top.
Kalorierne går du af i skoven og bakkerne i noget af Danmarks smukkeste natur.
Der er en lille pool, minigolfbane, dart og bordfodbolds-rum, hvis man er lidt mere aktive end vi var.

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, 7kathrinea
Anmeldt 13. august 2020

Det var en fornøjelse at deltage som gæst i dette fødselsdags arrangement. Maden var spændende og smukt anrettet.
Serveringen var speciel, humoristisk og ganske uformel - var med til at skabe den gode stemning.

I hedebølgen er det næsten utilgivelige at der ikke er ventilation eller bare et vindue som kan lukkes op - varmen var ubehagelig.

Vi kommer givet igen - dog ikke i en hedebølge.

1  Tak, Food_food_life
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde været i Thingbæk kalkminer og ledte efter et sted i nærheden til frokost. Vi fandt Rold StorKro og vi fortrød ikke et sekund.
Vi blev placeret i Panoramasalen og wow for en udsigt. Lige neden for vinduerne gik en flok rådyr i indhegning....
Maden var god og rigelig (vi fik hhv. stjerneskud og krondyrburgere), og tjenerne var imødekommende og smilende.
Efter frokosten købte vi en pose gulerødder i receptionen og gik ned for at håndfodre rådyrene - dejlig oplevelse.
Alt i alt en perfekt frokost-oplevelse i Rold Skov!

Tak, 749annis
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi skulle prøve deres Mortens aften arrangement som der de har skrevet meget om. Hele vores bagtanke var at holde vores forårsbryllup deroppe men det kommer i hvert fald ikke på tale. Vi fik øl og tør kringle inden middagen for at hyggesnakke lidt. Der er utroligt smukt og hyggeligt deroppe så havde store forventninger. Så kom vi ind til middagen hvor forretten bestod af en hjemmelavet graved laks med salat og dressing. Hovedretten var andesteg med surt. Sovs. Rødkål. Franske kartofler.hvide kartofler og 3 brunede kartofler. Og 2 små stykker and. Det smagte fint men meget firser agtigt. Og det var bestemt ikke uddannede tjenere. Desserten var også fin men for smålig til den pris. Vi var dybt skuffede.

Dato for besøg: november 2019
Tak, scheuerlein1973
RoldSK, Dept. Manager hos Rold StorKro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. januar 2020

Kære scheurlein1973!

Tak for din beskrivelse af Mortensaften.

Nu, godt 2 måneder efter, er det desværre for sent at gøre noget ved oplevelsen.

Men husk, fremover ALTID at gøre opmærksom på ting man ikke er tilfreds med, straks og på stedet! Det vil glæde alle restauratører og deres ansatte, at få lejlighed til at tilfredsstille gæsten, det er jo det vi er her for:-)

De venligste hilsener
Bente Kirkegaard Pedersen
Rold StorKro

Rejsende, der kiggede på Rold StorKro, kiggede også på

Skørping, Rebild Kommune
Rebild, Rebild Kommune

Rebild, Rebild Kommune
Skørping, Rebild Kommune

Har du været i Rold StorKro? Fortæl om dine oplevelser!