Hotels.com
115 US$
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt d. 20. april 2022 fra mobile enheder

Fantastisk service og hjælpsomhed fra personalet i forhold til ombooking. Virkeligt gode faciliteter og smuk natur. Dejlig mad og også børnevenlige retter. Tak for et godt ophold. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, StP2014
Anmeldt d. 19. april 2022

Ville spise vor aftensmad i restauranten, : Men oh! Det var bestemt ikke noget at skrive hjem om - åh jo - måske den høje pris for noget salat og lidt hønsekød. En lakse salat der ikke smagte af laks, Noget andet ubestemmeligt og smagsløst med tilhørende crutons - forventede sprøde crutons, men de var dyppet i det ubestemmelig = smat.
Ved godt at priserne generelt er gået op, men vinprisen overgår dog fantasien. En flaske som kan vurderes til ca. 275/295 koster 395.
Alt i alt en kedelig oplevelse. Åh lidt ros skal de dog have : personalet var venlige og smilende.

Tak, Stig F
Anmeldt d. 16. april 2022 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette perfekt beliggende hotel lige ud til det dejligste smukke naturområde m gåture og oplevelser i massevis , de sødeste medarbejdere og god og rigt morgenbuffet pool og fitness afd

Tak, Katrine71
Anmeldt d. 16. april 2022

Comwell Rebild Bakker ligger i et fantastisk område af Danmark. En helt unik beliggenhed. Men så er det bedste også sagt. Hotellet er i ret kedelig 70'er stil og værelset er jævnt kedeligt og mangler sjæl. Badeværelset er lille, har skader (en ejendomsmægler ville sige K3'ere). Der er dog, hvad der skal være, men både værelset og gangene er nærmest kliniske og mangler planter eller andet, der kan live lidt op. Der var rent alle steder.

Servicen fra personalets side var i top. Vi benyttede ikke restauranten til andet end morgenmad, da der om aftenen kun var en buffet til 345 kr. pr. person. Valgte i stedet at spise ude i byen.

Det bliver derfor kun til en gennemsnitlig vurdering herfra.

Tak, Kjeld P
Anmeldt d. 16. april 2022 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Værelserne var fine, fitness fin, personalet søde og hjælpsomme, morgenmaden lækkert og pool var god.

Fedt med mulighed for at få vasket og låst cyklen inde.

Naturen omkring er mega lækker.

Det eneste minus er restauranten om aftenen. Deres menu er ret dyr. Vi var på hotellet 5 dage og hvis man skal spise i restauranten hver dag, bliver det hurtig til mange penge. Vi valgte at spise ude, stortset hver dag.

Tak, MaleneK