Fastlås den laveste pris fra disse websites
152 $
Hotels.com179 $
Expedia.com179 $
Priceline152 $
Travelocity179 $
eDreams152 $
FindHotel193 $
Anmeldt d. 26. juli 2021

Alt i alt en dårlig oplevelse.
Hvordan kan det være at gæsterne triller cykler rundt på hotellets gangareal?
Svar: Det er fordi det er et gammelt sportshotel. Sådan lød svaret fra en repræsentant fra personalet.
Det er dog mærkværdigt, at det sker. Og man tænker umiddelbart, at det da er godt, at der ikke er tale om en gammel sporvognsremise.
Hotellet virker slidt - uden aircondition - og med meget små badeværelser.
Personalet optræder uden hensyntagen til gæsterne, og det virker som om oplæringen er foregået yderst lemfældigt.
4 stjerne kan hotellet bestemt ikke leve op til, og der bliver ikke tale om et genbesøg.

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, Bentmadsen12
Anmeldt d. 5. juli 2021 fra mobile enheder

Comwell Rebild Bakker er ved at være ret nedslidt.
Værelset var rent, sengene var rigtig gode og her var ret lækker morgenmad.
Gulvtæpper... også på trapper og fællesområder... var møgbeskidte og i gårdhaven var flere bænke og træborde slidt helt ned til sokkeholderne.
Jeg tror det er længe siden at klassifikationsudvalget har været forbi, for i min optik er Comwell Rebild Bakker ikke 4 stjerner værdig.
Der er elendig belysning på badeværelset, der er ingen udsugning på badeværelset, der er ikke sengebord på begge sider af sengen, der er ikke kaffe/the faciliteter på værelset, hvilket der ellers snart er på selv de fleste 3 stjernede hoteller, og der er hverken minibar eller køleskab.
Alt i alt en skuffende oplevelse, som jeg absolut ikke ville forvente af et 4-stjernet hotel.
Værdien for pengene er ret lille her, og de burde have brugt coronatiden på en opjustering.

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, poulw418
Anmeldt d. 6. juni 2021

Helt fantastisk og udsøgt Service af Restauranten og restaurantchefen
Fruen var blevet dårlig og kunne ikke komme den til den med købte 2 Reuters menu som vi havde købt
Gik i restauranten og spurgte om der var en lille mulighed for at få lidt mad på på værelser
Uden tøven blev der svare JA det finder vi da ud af
Hvad kunne i tænke jer ?
Bestilte fra menukort og sagde de bare kunne komme med det når det passede ind
Ca 15 min efter kom 2 tjenere med 2 x forret og 2 x hovedret, en flaske vin og isvand
Det er da den bedste Service
Så stor Tak til restaurantchef
Hotellet er fin lidt slidt og ikke opdateret med det nyeste
Rengøringe på værelser var ikke ok
Lidt her og der affald under sengen plette på fliser på badeværelse og toilettet var ik særlig lækker med “brune” aflejringer i
Beliggenheden er i top og også en af grundene til vi kommer igen
En fantastisk natur lige uden for døren
4 og ikke 5 er kun pga. rengøringen
Alt andet var 100 % i orden

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Steenv17
Anmeldt d. 27. maj 2021

Comwell ved Rebild Bakker kan absolut anbefales.
Området er perfekt til gåtur inden en veltilberedt middag. Maden er i høj klasse og dertil god vin, der ikke er af den billige slags.
Søde tjenere gør det behageligt at være der og service er generelt i top.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Erik5283
Anmeldt d. 24. maj 2021 fra mobile enheder

Bookingbekræftelse stemte ikke med hotelletshjemmeside. Receptionspersonalet var uhøflige og med ringe konstruktivtilgang til kundeservice.

Når man fremsender bookingbekræftelse på 3-retters menu, så skal man ikke tilbyde gæsten buffet. Når man viser billeder af værelse med 2 stole, så skal man ikke insistere på at hotellet ikke rummer en ekstra stol.

Slutteligt, så bør receptionspersonalet indse, at der er lavet fejl fra hotellets side, beklage (uden diskussioner) og kompensere uden sure miner.

Sidste booking på Comwell Hotel Rebild Bakker.

Vi annullerede opholdet og bookede nyt i Aalborg (inkl. korrekt booking og kundeservice).

Held og lykke med kundeservicen i fremtiden, der er noget at arbejde på.

Værelsestip: Find et andet hotel.
Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Rasmus T