Hotels.com
152 $
Orbitz.com
Trip.com190 $
Anmeldt d. 27. maj 2021

Comwell ved Rebild Bakker kan absolut anbefales.
Området er perfekt til gåtur inden en veltilberedt middag. Maden er i høj klasse og dertil god vin, der ikke er af den billige slags.
Søde tjenere gør det behageligt at være der og service er generelt i top.

1  Tak, Erik5283
Anmeldt d. 24. maj 2021 fra mobile enheder

Bookingbekræftelse stemte ikke med hotelletshjemmeside. Receptionspersonalet var uhøflige og med ringe konstruktivtilgang til kundeservice.

Når man fremsender bookingbekræftelse på 3-retters menu, så skal man ikke tilbyde gæsten buffet. Når man viser billeder af værelse med 2 stole, så skal man ikke insistere på at hotellet ikke rummer en ekstra stol.

Slutteligt, så bør receptionspersonalet indse, at der er lavet fejl fra hotellets side, beklage (uden diskussioner) og kompensere uden sure miner.

Sidste booking på Comwell Hotel Rebild Bakker.

Vi annullerede opholdet og bookede nyt i Aalborg (inkl. korrekt booking og kundeservice).

Held og lykke med kundeservicen i fremtiden, der er noget at arbejde på.

Værelsestip: Find et andet hotel.
1  Tak, Rasmus T
Anmeldt d. 24. maj 2021

Det dårligste hotel ophold i Danmark nogen sinde
Har lige været på ophold fra d. 22 til 23-5 2021. Værelser er ved st være slidte og ingen fornøjelse. Men den værste oplevelse vi nogen sinde har oplevet på et hotel i Danmark var deres aftens buffet.
Vi ankom som aftalt med hotellet kl 20, fik anvist et bord, fik hurtigt vires drikke varer, godt nok de forkerte men valgte selv at beholde disse.
Op til buffeten for at komme til en næsten Tom brødkurv, 12 små tørre skiver, gjorde opmærksom på dette, de tog straks kurven og kom tilbage med beskeden at de ikke havde mere men arbejde på at få den fyldt op igen. Videre rundt i den totalt plyndrede buffet, ingen pesto skålen var tom, ingen humus skålen var tom, gjorde opmærksom på dette, men blev ikke fyldt med det samme, måtte tage tomatiseret pastasalat og 1 kødfrikadelle samt lidt carpaccio.
Men pastaen var sej og ikke tilberedt ordentlig, carpaccio var lige så tykke som Skive pålæg og seje, men frikadellen kunne da spises.
Nå op til buffet igen for at få lidt mere, men igen næsten Tom brødkurv, igen ingen pesto, ingen humus, ingen blomkåls gratin eller hvad det nu var.
Spurgte efter restaurant manager, fik ham i tale men han havde absolut ingen forståelse for min konstruktive kritik, han havde ingen kritik fået af andre og havde kun glade gæster og hans kommentar var, JEG HØRER HVAD DU SIGER, men mærkeligt nok var der flere gæster sim bakkede mig op mens jeg talte med ham, og kunne hære ar rigtig mange var tydeligt utilfredse med maden.

Endvidere kunne vi konstatere at når tjenere tømte bordene blev bordene sprittet af men ikke armlæn og ryglæn på stolene som folk jo rører ved, endvidere stod der stable af tallerkner, skåle og glas på bordene dom ikke blev rydet af.

Det har været så ringe en oplevelse med hotel Comwell Rebild Bakker at vi aldrig nogensinde igen sætter vores ben i denne hotel kæde igen.

Og vi har intet positivt at fortælle venner , familie eller arbejde kollegaer om jer.

Skulle i have brug for yderligere kommentarer må i gerne tage kontakt til os.

Mvh Karsten Bøttger.

1  Tak, KarstenB221
Anmeldt d. 15. februar 2021 fra mobile enheder

Meget høflig reception, som i øvrigt var vågen og gjorde opmærksom på jeg havde point, der snart udløb da jeg tjekkede ud. Af hensyn til COVID19 valgte jeg ikke at spise på hotellet, heller ikke den inkluderede morgenmad, men det lød lækkert. Nåede i det hele taget ikke at benytte hotellet ret meget, da den fantastisk natur i området skulle opleves. Der er ikke støj udefra, men jeg oplevede hotellet en smule lydt, og man kunne ret tydeligt høre samtaler i tilstødende værelser. Det er heller ikke det nyeste og mest moderne hotel, men alt er pænt, ordenligt og rent. Prisen er da også ganske rimelig. Alt i alt et dejlig sted, i særdeleshed pga beliggenheden med den skønne natur, så kunne helt sikkert finde på at komme igen et par dage fx til en aktiv weekend bl.a. med leje af MTB lige ude foran indgangen.

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, Neldeb
Anmeldt d. 30. oktober 2020 fra mobile enheder

En enkelt overnatning. Nem booking og høflig indtjekning. Onlinebookingen blev fra vor side garanteret med et betalingskort, men vi skulle altså betale for opholdet straks inden nøglen kunne udleveres. Det er vist ny procedure. Godt værelse med det forventede. Meget action på Covid-19 sikkerhedsregler overalt. Rigtig god morgenmad og middag. Pool og sauna er et ekstra plus. Beliggende i gåafstand til Rebild-nationalpark. Kommer gerne igen"

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, PerR_13
Comwell Rebild Bakker, Guest Services / Front Office hos Comwell Rebild Bakker, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2020

Hej Per

Tak for din fine anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre at du har haft et godt ophold.

Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.

Venlig hilsen Michelle, Comwell Rebild Bakker