Vi afholdte ceremoni og bryllupsfest på stedet, det var en kæmpe succes. Meget professionelle og søde medarbejdere, som gik en ekstra mil for at imødekomme vores ønsker. Vi afholdte ceremonien i hotellets store auditorium, som vi lejede til en fin pris, hvor vi så selv, kunne pynte som vi ønskede. Hotellet stillede alt det til rådighed, som de kunne, hvilket gjorde processen rigtig nem.

Festen om aftenen var helt perfekt, medarbejderne overholdt COVID-19 retningslinjer og vi følte os i helt trygge hænder. Klart anbefalesesværdigt for enhver der søger et sted at afholde en større begivenhed.

Dato for ophold: september 2020
Tak, andersdamgren
Anmeldt d. 23. august 2020

Kursusdeltagere blev placeret ved borde uden afstand til sidemanden ved spisning, maden blev serveret, så kartofler skulle sendes rundt ved bordene og der blev serveret snacks/chips i skåle uden skeer. Knive/gafler i buffeen var placeret i en kurv, hvor bestikket ikke var pakket ind. Der var der ingen afstand i morgenbuffeten og alle skulle deles om den samme brødkniv. Da den manglende afstand i restauranten blev påtalt, fik vi oplyst, at vi selv var ansvarlige for at flytte os til andre borde ved væggen. Her var der heller ikke mulighed for at holde afstand til de andre ved bordet.
Alt i alt en meget ubehagelig oplevelse.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jesper_S0rensen
Anmeldt d. 19. august 2020

Vi er en familie på 5 som boede på 2 værelser ved siden af hinanden. Prisen er i den lidt dyrer ende. Parkerings forholdene er gode og der er god wifi. Vi fik morgenmads buffet hver dag og det var udmærket. Værelserne var super gode og deres svømmehal var fin. Personalet var altid venlige og opmærksomme.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, reallygoodfeedback
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Fint værelse med høj rengøringsstandard. Venligt og imødekommende perso ale hele vejen rundt. Flot morgenmadsbuffet at starte dagen på med noget for enhver smag. Hotellet ligger i de skønneste omgivelser, og med mulighed for at benytte fitness faciliteter eller indendørs pool.
Mulighed for lækker buffet om aftenen. Personalet var meget imødekommende med alternative allergivenlige løsninger til buffeten.

Tak, MaleneC221
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Gamle og meget slidte værelser, dårlig og ubehagelig seng. Man kan ikke få dobbeltseng.. beskidte plastik kopper i værelset giver kvalme.
Astronomisk priser for de smagløse mad i restauranten. Virkelig dyrt mad i Ikea klasse. Bare 5 gange dyrere!!

Der var kun 2 ting der var ok; personalet og swimmingpool.

Aldrig nogensinde kommer vi igen.

Tak, 260ufuks