“Musikken var det bedste”
Anmeldelse af Daddy's

Daddy's
Køkkener: Amerikansk, Dansk
Anmeldt 6. juli 2020

Her spillede De Frank Sinatra, på et perfekt lydniveau.

Pizzabunden var sjasket, som var den tøet op i en mikrobølgeovn.

Min kæreste fik hvad der smagte som en klassisk Thousand Island dressing til hendes laks, som skulle have været en rejecocktail.

Tak, Simon S

Anmeldt 19. august 2019 fra mobile enheder

Hej
Super fint sted, til billige priser, vi fik stjerneskud. God og smilende betjening. Alt var ok.
Henning

Dato for besøg: august 2019
Tak, Henninglarsen8
Anmeldt 9. august 2019

Beliggenheden midt i Lønstrup er ideel også for mange, der bor i sommerhusområderne. Let og overskuelig menu, venlig betjening, og veltilberedte serveringer. Der er mulighed for både uden- og indendørs servering. Til måltidet drak vi en fin Tuborg Classic, tappet. En fin oplevelse uden det helt unikke.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Claus H
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Har først fået mulighed for at skrive nu, har siddet på toilet med rigtig dårlig mave indtil nu. Det var ikke planen at bruge 2 af 7 dages ferie på det lille hus :-(
Var på et par dage siden på “Daddy’s” efter opfordring fra et hold gode venner.
Omgivelserne og selskabet var dejligt, men maden var under standard.
Bestilte en burger med råstegte kartofler, kødet i burgeren smagte af eddike og var meget vandet. Kartoflerne var ganske almindelige pommesfrites.
Generelt bare en skuffende oplevelse.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, ren_m931
Anmeldt 29. juli 2019

Jeg bestilte en cola og et stjerneskud; colaen var vandet og uden brus. På mit stjerneskud var der, 5-6 rejer og 3 sølle friture stegte rødspætter og sidst men ikke mindst var der også et hår i min mad.
Ca 30 minutter efter, måtte vi 3 der havde fået stjerneskud, samt de to der havde fået burger løbe mød toilettet med meget dårlig mave!
Meget dårlig oplevelse!

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Sofie0811

Rejsende, der kiggede på Daddy's, kiggede også på

Lønstrup, Hjørring

Har du været i Daddy's? Fortæl om dine oplevelser!