“Frokost”
Anmeldelse af Cafe Slugten

Cafe Slugten
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Vores stamfrokost sted i Lønstrup på vor gåtur fra Skallerup langs stranden. Retur gennem Harerenden. Venligt personale og god frisk fiskefrokost.

Tak, HenningJ138

Anmeldt 20. august 2020

Vi ankom 3 personer uden reservation men fik alligevel bord udenfor som ønsket. Herfra har man udsigt til hele byens liv da man sidder ud til hovedgaden. Vi bestilte forret (nachos) , hovedret og dessert - alt smagte rigtig godt og blev leveret med et smil. 3 personer, 3 retter ialt 400,- per person hvilket må siges at være okay for 3 retter og en super beliggenhed.

1  Tak, Knissen
Anmeldt 4. august 2020

Uden reservering kom vi, 2 personer, ind. Desværre ingen plads pga Covid 19, som kræver mere plads omkring bordene. Men ..hvis vi ville, så kunne de ringe lige så snart der var plads til os. Fint, vi venter udenfor. Super service, at tilbyde! Der gik måske 5 min. så kunne vi komme ind. Vi fik lækkert mad. Veltilberedt, med smag og bestemt til at blive mæt af. Bøfbearnaise og peberbøf. Salat, pommes frites og lidt asparges. 228,- per person. På kortet kunne man se dagens fisk. Vi hørte flere som spurgte om det. Desværre ikke noget af dagens fisk, da der var for meget blæst, til at fiskerne kunne komme ud og levere dagens fangst. Hold op, det er god stil! Hellere være ærligt at sige, at der ikke kunne serveres friskfanget, isted for at bilde folk ind, at det er dagens fangst. Bliv ved med det! Det giver sådan en som mig tillid til jeres køkken.
Unge piger som styrede det hele stille og roligt og med smil på. Talte tysk, talte engelsk og selvfølgelig dansk. Vi gav lidt drikkepenge og en lille sjov detaile var, at der lige gav et lille trut med hornet, så hele personalet viste der kom noget i deres kasse.
Tak for en dejlig aften.
Mvh
OO

Tak, Ole O
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Smilende personale.

Vi var på tur, og ville lige prøve en fiskeplatte hos dem.
Det fortrød vi absolut ikke, mad og betjening i topklasse.
Har været der før, og samme standard hver gang.

Tak, nielsenhenrik
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Havde flere dage i forvejen bestilt bord til 18:30 da vi var på en endagstur til området fordi vi traditionen tro, altid skal på Cafe Slugten i vores ferie. Havde i telefonen spurgt om 18 eller 19 vare bedre - men nej det betød intet.
Så alt vi skulle den dag, var planlagt efter tidspunkt på restaurant.
To timer før vi havde bestilt bord blev vi ringet op, at de nu havde for mange i restauranten på det tidspunkt vi skulle komme, så vi skulle enten komme og være ude igen kl. 19:00 eller første komme 19:30. Ingen beklagelse - men vi skulle bare skifte tidspunkt.
Vi måtte så ændre på det vi skulle og kom kl. 19:15 hvor der var plads.
Vi havde ønsket en plads ved vinduet, hvis muligt.
Det kunne vi desværre ikke få, men to vinduesborde var reserveret til andre - som åbenbart godt kunne reservere.
Vi følte os ret dårligt behandlet. Tiden blev skubbet som var vi ligegyldige og vi var åbenbart ikke så gode kunder som andre, der kunne få en vinduesplads.
Efter mange år på Slugten tror vi, at vi finder et andet sted næste gang vi skal på tur.

Tak, sakskille

Rejsende, der kiggede på Cafe Slugten, kiggede også på

Lønstrup, Hjørring

Har du været i Cafe Slugten? Fortæl om dine oplevelser!