TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 21. juni 2017 fra mobile enheder

Lille, rolig, velbeliggende, yderst velholdt og passet campingplads med meget venlig, velinformeret hjælpsom vært. Smuk, hyggelig by, gode restaurantmuligheder, fint udbud af kunst og kultur og fantastisk natur omkring. Meget fint sted.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, hannes791
Anmeldt d. 5. august 2016 fra mobile enheder

Vi er for anden gang på denne dejlige campingplads og følte os igen meget velkomne. Pladsen er lille, stille og rolig. Der er gratis bad med ligeså meget varmt vand som du har brug for(hader mønter, poletter og kort når jeg skal i bad).
Pladsen ligger i Lønstrup by, så efter en lille gåtur ned ad Bakken er du midt i Lønstrup med skønne cafeer og små butikker.
WE LOVE IT

Dato for ophold: august 2016
1  Tak, TonieB_13
Anmeldt d. 21. august 2014 fra mobile enheder

En enkelt overnatning - vi følte os velkommen straks, trods regnvejr og at vi kun skulle overnatte en enkelt nat. Meget velholdt plads, venlig vært og gæster. Hyggeligt bibliotek-/ fællesrum. Gode faciliteter og smuk beliggenhed. Kiosken havde stort udvalg af små pakker, smør, marmelade mm, uvurderligt på cykeltur, hvor vægt og holdbarhed er begrænset.

Dato for ophold: august 2014
Tak, Elisabethlautrup
Anmeldt d. 11. august 2014

Vi var på campingpladsen i 10 dage i et forrygende godt vejr. Vi fik et særdeles godt indtryk af den lille plads og mindst af Henrik, som gik og pusse-nussede om alle sine gæster. Straks ved ankomsten fik man den fornemmelse, at Henrik ville gøre alt for sine gæster. Man følte sig virkelig hjemme på denne plads.
Så næste gang vi skal på camping i det nordjyske er vi absolut sikre på, at Henrik vil modtage vores besøg igen. Men nu skal alle jo ikke vide alt om denne plads, for så er der jo ikke plads, når vi kommer igen.

Karen og Johansen
Randers

Dato for ophold: juli 2014
Tak, John J
Anmeldt d. 23. juli 2014

Jeg tror at jeg for første gang i mit mangeårige campingliv har oplevet at blive modtaget med et venligt håndtryk som velkomst på en campingplads.

Midt i den højsæsonen er der plads til en venlig bemærkning og et smil uanset tidspunkt på døgnet. Henrik er bare en fantastisk lejrchef.

Pladsen er ikke stor, hvilket i sig selv for os er en kvalitet. Der er ikke hurlumhejland og andet gøgl, men dog en legeplads til børnene.

Her er fred og ro og en fantastisk stemning til at det skal kunne lade sig gøre. Man kunne frygte at toilet- og vaskefaciliteterne ville blive overbelastet med pladsen fuld til randen, men ventetiden var kun ganske kort, når der en sjælden gang var kø.

Jeg kan kun anbefale campingpladsen til dem der søger et roligt sted man kan tage udgangspunkt fra til oplevelser i omegnen.

Dato for ophold: juli 2014
Tak, ellok