“Magi”

Køkkener: Dansk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 9. maj 2022

Endnu en stjerneaften til samlingen. Køkkenstilen er ændret en anelse, men maden er stadig exceptionel lækker. Læg dertil en velovervejet og spændende vinmenu, et personale som både er kompetent og i øjenhøjde med gæsterne - og, nå, ja - så er der jo også beliggenheden.
Tænker at man bliver et bedre menneske af at besøge Villa Vest.....

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 774henrika

Anmeldt 7. maj 2022 fra mobile enheder

Alt var perfekt maden, information om vin og mad, virkelige kompetente personer. En smagsoplevelse uden lige, vi kommer tilbage

Dato for besøg: maj 2022
Tak, johnnyL428
Anmeldt 30. april 2022

Gourmetopholdet på Villa Vest indfriede til fulde mine/vore forventninger. Maden var virkelig i topklasse, og den blev serveret af utrolig venligt personale, der brændte for at give gæsterne den bedste oplevelse. Vi vender helt sikkert tilbage !!

Dato for besøg: april 2022
Tak, Lisaagaard
Anmeldt 17. april 2022 fra mobile enheder

Vel tillavet mad, fint vinkort, en kompetent betjening og hyggelig atmosfære.
Læg dertil en formidabel beliggenhed med enestående havudsigt.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Camper27370699965
Anmeldt 18. oktober 2021 fra mobile enheder

Søndagsmiddag på Villa Vest kan varmt anbefales. Sjældent oplever man, at alting går op i en højere enhed som her: de fine omgivelser, den smukke udsigt, de lokalt producerede råvarer og den meget venlige og omhyggelige betjening. Og så er maden i en liga for sig. En palette af meget forskellige smagsoplevelser som vidnede om stor kreativitet og kunstnerisk sans blandt de dygtige kokke. Og når man så ovenikøbet kan sidde privat og roligt til højbords i slyngelstuen, hvor man fik fornemmelsen af at være på besøg hjemme hos meget gode venner.

Dato for besøg: oktober 2021
2  Tak, vedstedet

Rejsende, der kiggede på Villa Vest, kiggede også på

Har du været i Villa Vest? Fortæl om dine oplevelser!