Else M
Sæby, Danmark

Skøn oplevelse ved Vesterhavet!

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. maj 2024
Skallerup er et fantastisk sted. Dejlig natur og dejlige huse. Husene er skønne med udsigt og lækre møbler. Det kan være en fantastisk oplevelse.
Komfort og natur i smuk kombination.
Gode muligheder for motion, spisning, indkøb m.v..
Stedet er velegnet for voksne såvel som børn.
Værelsestip: Nyd naturen.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 6. maj 2024
Hej 830elsem,
Tak for den fine anmeldelse! Vi er glade for at høre, at I nød jeres ophold hos os og satte pris på både naturen, husene og faciliteterne. Vi håber at se jer igen :)

3.1 km fra Skallerup Seaside Resort
          27.5 km fra Skallerup Seaside Resort
          0.0 km fra Skallerup Seaside Resort
          Vis flere hoteller i Lønstrup
          Anmeldt d. 28. april 2024

Børnevenligt ophold med fri adgang til bade og legeland. Rig mulighed for forskellige aktiviteter for børn og voksne. Derudover super fede aktiviteter for familier og par uden børn. Inde som ude. Der er noget for en hver smag. Sommerhusene ligger i smukke omgivelser, tæt på stranden og anden smuk natur. Tæt på løkken, blokhus og faarupsommerland. Man kommer ikke til at kede sig, hvis man booker et ophold skallerup. Det kan klart anbefales

Værelsestip: Kom om morgen selvom chek in er kl 15. Man kan gå i receptionen og få gratis entré til badeland og legeland. Dette gælder også efter udtjekning
          Tak, Emma Riise J
          Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. maj 2024

Hej emmariisej,
          Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at I nød jeres ophold hos os med alle de forskellige aktiviteter og faciliteter. Vi håber at vi må byde jer velkommen en anden gang :)

Anmeldt d. 23. april 2024

Alt var bare i orden, gode legepladser og tip top, rigtig gode hytter, vi havde en til 18 personer, og der manglede ikke noget og ligger rigtig dejligt ved havet, vi har bestilt næste ophold

Dato for ophold: juli 2023
          Tak, Torben R
          Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2024

Hej torbenr421,
          Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at I nød jeres ophold og var tilfredse med vores faciliteter. Vi glæder os til at byde jer velkommen til jeres næste besøg :)

Anmeldt d. 19. april 2024

Kommer et par gange om året. Stedet har alt .Det er lige meget om solen skinner ,eller om det sner eller regner. Altid noget at give sig til. Her er bare hyggeligt. Husene er rummelig, ungerne kan lege på gulvet. Masser af sjove udenområder. 🌞❤️

Tak, Inge J

Hej 16ingej,
          Tak for den fine anmeldelse! Vi sætter stor pris på jeres tilbagevendende besøg og glæder os over at høre, at I altid har det godt her. Vi ser frem til at byde jer velkommen igen :)

Anmeldt d. 18. april 2024

Helt fantastiske ramme for en familie ferie. Her mangler intet - kun at kunne holde mere fri. Helt klart 4 timers køretur værd!

1  Tak, Julia S

Hej juliasB4703HE,
          Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at I nød jeres familieferie hos os og at det var det værd at køre 4 timer for. Vi håber at byde jer velkommen igen snart :)

Anmeldt d. 13. marts 2024

Jeg synes normalt at jeg har store forventninger til ferier fordi man har glædet sig. Men Skallerup Seaside er det bedste familiested vi nogensinde har besøgt! Vi var heldige at være der udenfor højsæson og følte at der var mega god plads, så vi rigtig kunne nyde det hele. Hold fast hvor er vi imponerede over faciliteter, legeland, badeland, sportsfaciliteter, boligernes bekvemmelighed, serviceniveau og tilgængelighed af både ting, personale og supermarked. Vi er blevet totalt bidt af Skallerup og vil forsøge at komme herop så tit som muligt, for det er et sandt ferieparadis ❤️

Værelsestip: Vi rejste søndag-torsdag uden for højsæson. Der var andre, men man havde oplevelsen af rigtig god plads alle sted.
          Dato for ophold: marts 2024
          Tak, Charlotte C
          Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2024

Hej X2097ZBcharlottec,

Tusind tak for dine 5 stjerner og positive feedback.
          Hvor er det dejligt at høre, at vores feriecenter kunne leve op til jeres forventninger.
          Vi glæder os meget til at byde jer velkommen igen :)