Inger L
Godt ophold for hele familien
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. feb. 2024fra mobile enheder
Skønt sted for familien, både aktivitetsmulighederne, og naturen lige udenfor.
I tillæg er Dyregården et besøg værd for både store og små.
Vi har besøgt både mindre og større huse.
God med indkøbsmuligheder næsten lige midt i centerbygningen.
Dato for ophold: februar 2024Rejsetype: Rejste med familie
Problemer med denne anmeldelse?
575 kr.
        Ved stranden
        13.7 km fra Skallerup Seaside Resort
        Vis flere hoteller i Lønstrup
        Anmeldt d. 22. februar 2024

Her er garanteret familiehygge! Her er alt for hele familien. Hytterne er rigtig fine, og her mangler intet. Vandland er lige præcis et vandland, og Krea-værkstedet er fantastisk med massere af muligheder for ungerne, og utroligt søde, hjælpsomme og tålmodige medarbejdere.
        Badmintonbaner, rolleskøjtedisco og meget mere. Kan klart anbefales!

Tak, Compass665133
        Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. februar 2024

Hej Compass665133,
        Tak for din anmeldelse.

Vi sætter stor pris på din feedback og er glade for at høre, at I nød jeres ophold hos os! Vi håber at se jer igen en anden gang :)

Anmeldt d. 21. februar 2024

Alt var li som det skulle være. Vores søn på 5år havde en fantastisk ferie og vi som forældre nød også alt ved opholdet. Vi havde en børnecykel med og den blev flittigt brugt fordi alt er indenfor gå afstand. Huset er superfine indrettet og i flot stand

Tak, Kristina S
        Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2024

Hej A4059DZkristinas,
        Tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at I havde en dejlig ferie hos os, og at både I og jeres søn nød opholdet. Vi sætter pris på jeres positive tilbagemelding og håber at kunne byde jer velkommen tilbage igen i fremtiden :)

Anmeldt d. 16. februar 2024 fra mobile enheder

Fint feriecenter med masser af aktiviteter til alle aldre. Beliggenhed ved havet og tæt på flere seværdigheder. Perfekt for familieferie. Rummelige og velindrettede huse. Købmand med stort udvalg og fin café og restaurant på stedet. Romolus er et fint wellness tilbud.

Tak, annelI3435JN
        Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. februar 2024

Hej annell3435JN,
        Tak for din positive feedback og for at tage dig tid til at dele din oplevelse med os! Det glæder os at høre, at du nød dit ophold på vores feriecenter :) Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til vores feriecenter ved lejlighed.

Anmeldt d. 15. februar 2024

Elendige og hårde senge. Ved afrejse blev vi informeret om at det var muligt at låne topmadresser, dårligt service.
        Ellers var opholdet i top, pænt og rent over hele centret. Rigtig mange gode aktiviteter både for børn og voksne. Stort varmt og lækkert badeland

Tak, Jan M
        Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. februar 2024

Hej janmE6560SX,
        Tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at dine forventninger ikke blev mødt på grund af udfordringerne med vores senge.
        Det er godt at høre, at du nød de andre faciliteter og aktiviteter på vores center :)

Anmeldt d. 15. februar 2024

Et feriecenter med det hele!
        Utroligt gode faciliteter og boliger.
        Hjertet af centeret har alt, hvad man kan ønske sig af en ferie.
        Boligerne er beliggende i gåafstand rundt om centeret i flotte omgivelser. Romulus, træningscenter, indkøb osv. Alt spiller!
        Og det er let at booke de forskellige aktiviteter.

Tak, Mikkel N

Hej 94mikkeln,
        Tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Dejligt, at opholdet har levet op til jeres forventninger. Det sætter vi stor pris på.
        Jeg håber vi ser jer igen en anden gang :)