349hellec
Vestbjerg, Danmark

Gør noget godt for familien, tag til Skallerup.

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. dec. 2023
Skallerup er det perfekte sted den store familie. Fx som os 3 generationer samlet under et tag. Dette skønne hus F12, gør det muligt at være sammen og stadig være private.
Vores placering ca 20 m fra havet var vidunderlig. Centeret med alle aktiviteterne var overvældende. Overalt rent og pænt. Kan bestemt også anbefales om vinteren.
Dato for ophold: december 2023
Værelsestip: Nyd det
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 7. dec. 2023
Hej 349hellec,
Tusind tak for den fine anmeldelse.
Hvor er det fantastisk at alle generationerne har haft et dejligt ophold.
Håber at se jer igen :)

273 kr.
            273 kr.
          • eDreams
          Ved stranden
          Vardagsrum m soffa o matplats
          690 kr.
              725 kr.
            Vis flere hoteller i Lønstrup
            Anmeldt d. 3. december 2023

Altid en fornøjelse :-)
            Personalet, hytterne, aktiviteterne og selvfølgelig den smukke natur er med til at give en perfekt oplevelse.
            Vi bliver altid mødt af et glad og smilende personale og tingene fungerer bare. Alt virker bare nyt og lækkert

Dato for ophold: december 2023
            Tak, Camilla J
            Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2023

Hej camillaj60,
            Tusind tak for din anmeldelse og jeres besøg.
            Vi håber at vi får lov at byde jer velkommen igen en anden god gang :)

Anmeldt d. 30. november 2023

Skønt feriested for hele familien. Fra tumling til teenager - der er noget for alle. Legeland, badeland, bedste spa, krea-værksted og meget mere. Og samtidig en skøn natur og ro. Vi glæder os alle til at komme igen.

Værelsestip: Vi kan bedst lide at komme udenfor skoleferier og weekender - så er der mest plads og ro ❤️
            Tak, Gunilde Johanne... H

Hej gunildejohanneryh,
            Tak for din ameldelse og de 5 stjerner.
            Det glæder os hele familien har haft et dejligt ophold.
            Vi ser frem til at byde jer velkommen igen :)

Anmeldt d. 17. november 2023

Et super sted for alle aldersgrupper. Dejlige feriehuse i forskellige størrelser, søde medarbejdere og gode faciliteter/aktivitetstilbud. Super god købmand med et stort sortiment. Og en helt unik beliggenhed ud til Vesterhavet. Vi kommer helt sikkert igen!

Værelsestip: Brug muligheden for at booke aktiviteter! Det er super nemt via Skallerups app!
            Tak, LoneH171
            Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2023

Hej LoneH171,
            Tusind tak for din anmeldelse og jeres besøg.
            Vi glæder os til at byde jer velkommen igen :)

Anmeldt d. 13. november 2023

Skøn sted og natur, dejlige faciliteter og huse til enhver smag
            Bare herligt
            Brugte badminton, paddeltennis, svømmehal, Romulus og bowling samt fitness centeret og købmanden. Alt i top stand og altid hjælpsomme medarbejdere - 5 stjerner fra os alle 10 i familien her ❤️😊

Værelsestip: Fantastisk sted, hvis du ønsker fred og ro med gåture i herlige omgivelser (Vesterhavet ) samt Romulus + skøn “legeplads” for børn/voksne
            Tak, Jørgen L
            Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2023

Hej helselarsen,
            Tusind tak for din anmeldelse og jeres besøg.
            Det glæder os I har haft et dejligt ophold - og håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang :)

Anmeldt d. 6. november 2023

Dejligt rent og pænt D4 hus med dejlig gulvvarme og brændeovn. Godt udstyret med masser af service og hvor alt fungerede. Gode senge og ekstra dyner.
            Dog var køkkenknive meget sløve.
            Kan varmt anbefales.

Tak, Marianne T
            Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2023

Hej A1793WCmariannet,
            Tak for de 5 stjerner og din anbefaling.

Dejligt I har haft en god oplevelse i Skallerup.
            Vi håber vi kan byde jer velkommen igen en anden gang.