Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har haft et ophold på 4 dage, og syntes at alt har været perfekt, god natur lige uden for hytten, et godt svømmeland, vi havde meget glæde af det kreative værksted, et godt fitness center, købmand med stort udvalg til fair priser, masser at udendørs faciliteter når det er godt vejr, og omvendt er der masser at tage sig til hvis det regner indendørs, alt er pænt og vedligehodt, og servicen er helt i top, kananbefales til familier med børn, men også hvis man er afsted uden børn ville man kunne have en god ferie.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, torbenevers
Julie Thomsen, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej torbenevers,

Tak for besøget og den varme anmeldelse.

Det glæder os, at I har nydt jeres ophold hos os.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang :-)

De bedste sommerhilsner
Julie, receptionen

Anmeldt d. 17. april 2020 fra mobile enheder

Alt personale gjorde en stor indsats for at gøre ferien god, kom ofte med gode ideer til oplevelser og aktiviteter til trods for at næsten alt var lukket ned pga Corona.
Derudover er der altid en dejlig og spændende natur i området uanset vejret.
Helt klart et besøg værd.

Dato for ophold: april 2020
Tak, lonnivandrichp
Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. april 2020

Kære lonnivandrichp

Tak for den varme anmeldelse.
Den varmer i en lidt underlig og anderledes Corona-tid.

Tak for besøget. Håber vi snart ses igen :)

Med venlig hilsen
Pia, receptionen

Anmeldt d. 5. marts 2020 fra mobile enheder

Havde en dejlig feie i Skallerup Klit. Gik ture på stranden og kørte ind til Hjørring og Lyngstrup
Ellers slappede vi af i vores dejlige lejlighed til Vesterhavet stille brusen. Denne gang uden børn og børnebørn. Derfor så stille

Dato for ophold: marts 2020
Tak, aelungjensen
Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære aelungjensen

Tak for besøget, og fordi I tog jer tid til at skrive en anmeldelse.

På forhåbentlig gensyn.

Venlige hilsner Pia, receptionen

Anmeldt d. 28. februar 2020 fra mobile enheder

Et fantastisk sted som er ideel sombørnefamilie eller blot som par. Gode faciliteter og i gør det nemt som småbørnsfamilie. Sødt og meget service minded personale ALLE steder. Havgus er virkelig en god oplevelse. Vi kommer igen

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Jeanetteverner

Kære Jeanetteverner

Tak for den flotte anmeldelse.
Vi er meget glade for at høre, at I havde et godt ophold og har lyst til at komme tilbage.

På gensyn.

De bedste hilsner Pia, receptionen

Anmeldt d. 22. februar 2020 fra mobile enheder

Lækker spa, fantastisk vesterhavsgus og lækker middag. Rigtig god ramme om en spa weekend.
Moderne lejligheder og god arkitektur. Men det bedste er den personlige betjening vi mødte over alt i restaurant og spa. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, mariamehlsen
Skallerup Seaside Resort, Gæsteservice/reception hos Skallerup Seaside Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2020

Kære mariamehlsen

Tusind tak for besøget og tak for den flotte anmeldelse.
Den varmer :)

Håber vi ses igen.