“1 times ventetid for 2 stk smørrebrød !!”
Anmeldelse af Bounty Lønstrup

Bounty Lønstrup
Beskrivelse: Klassisk dansk smørrebrød lavet fra bunden. Smørrebrød tager tid - men vi lover at det er ventetiden værd. Vores åbningstider minimumstider som følger køkkenet.
Anmeldt 27. januar 2020

Var kørt på tur og i den forbindelse kom vi forbi Lønstrup hvor vi besluttde os for en hurtig frokost . Bounty reklamerer med Klassisk Dansk Smørreebrød , hvilket vi beslutted os for .
Bestillingen var meget sløv - men der var også fuldt hus .
Efter vi selv havde hentet Menu' oppe i baren kom der så endelig en venlig dame til vores bord og modtog vores bestillimg .
Vi var enige om at starte med et enkelt stykke smørrebrød hver - så vills vi se om der var plads til en osteplatte eller en Friture Camembert senere ... 1 time !!! sener kom endelig vores 2 stykker smørrebrød !!
Ikke noget i vejen med hverken klatiteten og pænt store stykker smørrebrød .
Men man bør informere kunderne om hvis der er en kok syg , så man er klar over der vil være ventetid !!

Tak, DavidDane

Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Lønstrup er “Stjerneskudnes by”, og selvfølgelig skulle vi prøve denne skønne ret inden ferien sluttede. Vi blev anbefalet Bounty, og blev absolut ikke skuffede. God ligefrem betjening og lækker mad. Tak for en god oplevelse - vi kommer igen.

Tak, bjarneb500
Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant, ved første øjekast ligner det en bodega, men der er serveres lækker mad. Og serveringen er i top. Absolut et besøg værd.

Tak, N4018CIchristinag
Anmeldt 27. juli 2019

Pænt og venligt sted. Vi skulle have en slut af drink. Hvis chefen ikke var der, var der ikke noget ved at besøge stedet. En dejlig humørfyldt person. Lige sådan det skal være.

Tak, Bitten W
Anmeldt 21. juli 2019

Vi var 2 voksne og 2 børn. Os voksne fik 2 gange stjerneskud - og det var godt nok nogle gode stjerneskud. Der var rigeligt med fantastiske rejer, og fisken var pandestegt... Uhmm.. 2 gange nuggets til børnene... sød betjening og maden kom hurtigt. Og så blev vi ikke ruineret. Dejlig oplevelse.

Tak, Aklmad

Rejsende, der kiggede på Bounty Lønstrup, kiggede også på

Lønstrup, Hjørring
Lønstrup, Hjørring

Har du været i Bounty Lønstrup? Fortæl om dine oplevelser!