“Fuldstændig forfærdelig oplevelse”

Køkkener: Europæisk, Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 13. august 2020

Desværre, har min familie og jeg aldrig haft så dårlig en oplevelse på en restaurant før, og da slet ikke en hvor man betaler mange penge for en god oplevelse og god mad. Vi havde bestilt bord på forhånd, så det burde ikke være kommet som en overraskelse at vi dukkede 5 mennesker op til mad.

Allerede fra start er der problemer, hvor vi ender med at vente alt for længe på at få vores bord og på at modtage et menukort. Forretten var rigtig fin, og her er der ikke en finger at sætte. Men efter forretten ender vi med at vente 1,5 time på vores hovedret. Udover det, så har vi en dreng med på 13 år som ikke får forret, hvilket vil sige at han venter næsten 2 timer på mad, og er ekstremt sulten da maden ENDELIG bliver serveret. Ved hovedretten ved jeg næsten ikke hvor jeg skal begynde … Der er ingen af os som har en særlig god oplevelse, og det er ligegyldigt om det er den ene eller anden menu. Faktisk så modtager vi et stykke kød som er USPISELIGT og vi ender med at sende det tilbage, og får selvfølgelig en undskyldning, fordi kokken godt selv kan se at det ikke var ok. I ren frustration over hvor dårlig en oplevelse vi har haft, gider vi hverken modtage en ny hovedret og vi ender også med at afbestille vores desserter fordi vi SLET ikke føler os ordenligt behandlet. På trods af den ender vi med at betale for 3 af retterne. Hvilket fra min synsvinkel på ingen måde er okay!!!

1  Tak, M2675PTemmac

Anmeldt 8. august 2020

Dejligt sted at spise sin frokost.
Fik den flotteste Rejemad. Afslappet stemning, hjælpsomme tjenere der gav en god betjening.

1  Tak, Martinriis
Anmeldt 8. august 2020

Vi fik en god frokost og valgte: rejemad, fiskefilleter og fiskefrikadeller - alle retter var veltilberedte.

Tak, René Skau B
Anmeldt 3. august 2020

Vi besøgte stedet for 3. gang. Maden er meget lækker, veltilberedt og svarede til forventningerne. Meeen.........portionerne er ved at blive for små, der er simpelthen ikke mad nok på tallerkenen. Vi fik en skaldyrsalat, som skulle indeholde rejer, jomfruhummer og hummer. Selv ved et meget nøje eftersyn, var det ikke muligt at finde andet end rejer. Hvis der er hummer i retten, skal man kunne se hummeren.
Fiskestykket, som var lange, i hovedretten var yderst velsmagende, men meget lille.
Pas nu på at I ikke kommer til at leve på rutinen...........
Stadig et genialt koncept med vinbuffet, det kører bare......og til en meget fornuftig pris. Venlig og høflig betjening, men ikke helt opdateret. De unge mennesker gjorde deres bedste, men manglede lidt uddannelse.
Vi kommer sikkert igen, men vil så forvente lidt mere.

1  Tak, Bjornblob
Anmeldt 2. august 2020

Bestilte bord til fire i god tid til kl.19. Ankom 10 min før, men måtte vente 25 min før personalet kunne finde ud af at tildele os et af de flere ledige borde. Der var fin betjening ved bordet, hurtig servering af oksemørbrad m frites (285 kr.). Men den pris er alt for høj. Vi bad om ”well-done”-stegning, men sådan var det ikke. Hertil to salatblade, helt uden tilberedt finesse. Og fritterne var halvkolde og uden den nødvendige sprødhed (genbrug?!). To af os havde ”fri vinbar” i to timer (200 kr.). Det var supermarkedsvine i prisklassen 45-55 kr og derfor helt uden kvalitet. Sluttede af med 50 min ventetid på desserten. Et urimeligt skuffende måltid.

Tak, pouloles

Rejsende, der kiggede på Restaurant Glashuset, kiggede også på

Lønstrup, Hjørring

Har du været i Restaurant Glashuset? Fortæl om dine oplevelser!