“Ikke godt nok”

20:00
Køkkener: Europæisk, Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer

Havde i god tid bestilt til 8 personer. Vores bord var ikke forberedt og klar, og de måtte hente et sidebord for at få plads til os. Vi bestilte mad, drikkevarer og vi bad om brød plus smør. Der kom en kurv med fire mindre stykker skåret brød til otte personer.Vi bad om mere brød. Maden kom på bordet og den så lækker ud. Maden var som sådan velsmagende men der var for lidt tilbehør. Vi skulle selv bede om ekstra vand og ekstra kartofler (da der var for lidt til 8 personer) og havde følelsen af at tjeneren ikke var opmærksom på os. De over 2000kr som vores restaurant besøg kostede var ikke i overensstemmelse med kvaliteten af oplevelsen. Øv. Lasse

Tak, Pioneer799452

Prismæssigt ligger Glashuset i den dyre ende på hovedgaden i dejlige Lønstrup, og det matches fint af indretning, stil og atmosfære. Vores frokost var generelt også af høj kvalitet, men det skuffede, at man havde glemt både citron og rugbrød til fiskefileterne. Tjeneren rettede hurtigt op på fejlen, men citron-tilbehøret bestod af to tørre skiver, der ikke kom i brug. I det store og hele en god oplevelse - med plads til forbedring!

1  Tak, 303henningh
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Vi var i byen i vores ferie og valgte stedet til en dejlig frokost. Menukortet havde mange fristelser, men valget faldt på Stjerneskud. Ind kom en smuk anrettet tallerken med en varm fiskefilet på, og herudover masser af rejer, friske asparges, dild og dressing. Betjeningen var perfekt, og vi sad i smukke omgivelser. På borde og i vinduerne var meget glaskunst fra butikken ved siden af.
Frokosten var fremragende, og vi kan kun anbefale at spise her.
Der var konfirmationsarrangement også, og haven var fyldt med gæster også. Skønt, at restauranter har åbnet i denne uge.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, 748Rita
Anmeldt 22. maj 2020 fra mobile enheder

Frokost til fire. Jævn oplevelse:

- venlig betjening
- skønne lokaler
- fornuftige råvarer
- små portioner
- slatne pommes (er de på kortet skal de spille max...)

Dato for besøg: maj 2020
Tak, BP201819
Anmeldt 31. oktober 2019 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant, med ‘strandstemning’ og god service! Vi fik lokal fadøl og stjerneskud, som var ud over det sædvanlige! Rejerne var bare super!!

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, KarstenSommer

Rejsende, der kiggede på Restaurant Glashuset, kiggede også på

Lønstrup, Hjørring

Har du været i Restaurant Glashuset? Fortæl om dine oplevelser!