“altid venlig”

Havnens Grill Og Polsebod
Køkkener: Amerikansk, Dansk, Fastfood
Anmeldt 27. januar 2020

altid venlig og hurtig, Maden smager godt. men de Mangler endnu mulighed til at betale med MobilePay

Tak, ReneB2691

Anmeldt 27. august 2019

Købte 1 ribben sandwich hvor jeg spurgte om den var fed, fik svaret at det er den ikke - den var absolut uspiselig, købte 1 øl som skulle være kold, den var udrikkelig på grund af den var lunken, vi købte 1 Daim vaffel og 1 connets vaffel fra fryseren, betalte 59,00 kr. da jeg kom ud opdager jeg at prisen kun skulle være 49,00 kr. udfra prisskiltet, det kunne den unge dame ved kassen ikke forstå, men klagen endte med at jeg fik 10,00 kr. retur, en undskyldning kunne ha' pyntet på fejlen, men nej.
Venligst Jean Ditlev.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Cruiser233117
Anmeldt 11. juli 2019

Sur og ligegyldig betjening fra ung pige samt køb af alt for små isvafler i forhold til prisen. Vi købte to gammeldags isvafler med to meget små iskugler i hver vaffel. Vi følte os snydt og kan derfor ikke anbefale stedet.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, MetteC215
Anmeldt 1. juni 2019 fra mobile enheder

3 kugler svarede nærmest til et måltid. Der kunne tilvælges softice og guf, men så meget kunne vi slet ikke spise. Indtaget på havnen med masser af liv. Gode priser.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, anittahole
Anmeldt 17. september 2018

Kan næppe sige det er gammeldags grill mad, vil nok kalde det normalt uden nogen form for xtra.
uerfaren betjening altid
men de sælger is

Dato for besøg: august 2018
Tak, Naesborg

Rejsende, der kiggede på Havnens Grill Og Polsebod, kiggede også på

Har du været i Havnens Grill Og Polsebod? Fortæl om dine oplevelser!