Meget spændende og lærerigt

Spændende at gå rundt i Mariager Saltcenter. Nyt og moderne. Lærte en masse om salt. Gik igennem en... læs mere

703nielsr
Holbæk, Danmark
fra mobile enheder
informativt

Saltcenteret er virkelig et besøg værd. meget informativt idet der er megen fortælling om salt... læs mere

Anmeldt d. 6. juni 2021
691svendj

Anmeldt d. 30. juni 2016

Når man ser bort fra den relativt stive pris. Så er Saltcenteret et besøg værd på en grå dag. Det og ligge i et varmt saltbad gør godt. Nogen påstår det har en kraftig helsefremmende effekt. (Det tør jeg dog ikke garantere) Men det føles rensende.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Jan K
Anmeldt d. 27. juni 2016

Deltog i 60 års fødselsdag , rigtig godt mad og rigtig god betjening , herefter en sejlads med "Svanen" til Hobro og retur , en rigtig hyggelig oplevelse , skal simpelthen opleves live !

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Gyttorp
Anmeldt d. 26. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtigt fint med både historie, salt sydning og "underjordisk" saltmine med sjov og underholdende film i bevægelige stole. Kan kun anbefales selvom indgangsprisen er lidt høj.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Stilar
Anmeldt d. 22. juni 2016

Dyr entre. Oplysende plancher. Jeg fik information, jeg ikke havde i forvejen. De fleste informationer blev formidlet via plancher af samme kaliber som de plancher, vi havde i skolernes biologi- og geografilokaler i 1960erne. Fuldstændig outdated formidlingsmetode. For at holde børnene i ro - formoder jeg - er opstillet total udslidte brætspil.
En oplysende film var lidt anstrengt redigeret - men det eneste vi så, med lidt liv i.
Come nu on. Det kan sagtens gøres meget bedre.
Og det var IKKE 100 kr. værd.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Birgit B
Anmeldt d. 11. maj 2016

Næsten som at være i en rigtig saltmine. Mange spændende ting at kigge på. Dejligt bad i saltvand. God café. Sydesalt. Fantastisk butik med saltprodukter. Vi kom hjem med en grillsten i 100% salt.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, th0rmann