“Æggekage i vidunderlige omgivelser”

Hotel Postgaarden Restaurant
Anmeldt 7. august 2021

Postgården er et godt valg i Mariagers bymidte. En sommerdag siddende udenfor med lækker æggekage og flæsk plus rugbrød er ikke at komme ad.
Betjening er fin. Prisen er nok i den dyre ende, men kvaliteten er fin

Tak, Erik5283

Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste aftensmad med et par venner. Boede i øvrigt på det dejlige hotel. Vi fik wienerschnitzel tre af os. Det var tæt på uspiseligt. Gamle kartofler vendt i et eller andet brunt. Lige nu er der de dejligste nye kartofler der kan koges på 10 minutter. Ok ærter, men kødet stegt så hårdt, så til nød kunne det midterste spises.
Hvor er det ærgerligt, at det dejlige sted ikke gør sig bare en lille smule umage med maden.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, lottejuul
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Restauranten på Hotel Postgården er placeret i hyggelige hyggelige omgivelser i hjertet af Mariager. Den gamle bindingsværks ejendom, passer godt ind i området.
Vi fik æggekage med flæsk, toppet med tomat og purløg serveret i en pande. Fint til de to personer vi var.
Tilbehør var rødbeder, rugbrød og smør - her var dog sparret på alle tre ting. Personligt synes jeg, at der til denne ret hører sennep, hvilket manglede.

Personalet var ikke specielt opmærksomme på gæsterne.
Da æggekagen blev serveret, var der ikke noget at skære den med. Da jeg spurgte efter det, kom tjeneren med en spiseske... Her havde en kagespade eller lille paletkniv nok været mere oplagt.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, B6481LPsimont
Anmeldt 19. juni 2021

To dage med halvpension.
Aftensmaden første dag var dejlig ægte grillkylling med ris og paprikasauce med is på bund af frugt til dessert, anden dag klassisk dansk bøf, kogte kartofler og hjemmesyltede rødbeder med ægte æblekage til dessert. Alt helt tilfredsstillende.
Morgenmaden overgik vore højeste forhåbninger. Simpelthen perfekt.
Værelse. For vort vedkommende flot nyrenoveret og rent. og intet skab til tøj, men det tilgiver vi gerne.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, seacop
Anmeldt 10. november 2020

Super dejlig arrangement med hyggelig stemning, imødekommende servering og lækker mad.And med waldorfsalat, brunede og kogte kartofler. Citronfromage til dessert.
Godt vinkort. Valgte en Ripasso.
Alle hensyn ift corona overholdt.

Dato for besøg: november 2020
Tak, GitteV0102

Rejsende, der kiggede på Hotel Postgaarden Restaurant, kiggede også på

Har du været i Hotel Postgaarden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!