“Dejlig mad, middelmådig vin og betjening”
Anmeldelse af Café Salt

Café Salt
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Først det positive: maden var virkelig god. Veltillavet og flot anrettet.
Det negative: langsom/ mangelfuld betjening. Ikke god vin. (Vi fik både hvid og rød) Meget dårlige stole.
Byens bedste udsigt bliver ødelagt af en masse reoler og rodet dekoration

Dato for besøg: september 2020
Tak, Lisbeth S

Anmeldt 26. august 2020

Vi dumpede tilfældig ind og fik 2 velsmagende og veltilberedte frokostretter, laksesalat og hønsesalat - begge retter smukt anrettede og serveret med herligt brød til - yderligere et godt tørt glas hvidvin og en fyldig mørk øl fra Hancock - alt til meget rimelige priser og serveret af meget venlig personale...

Tak, PHalde
Anmeldt 24. august 2020

Vi var to, der havde bestilt frokost kl. 13.00 i forbindelse med en tur med Trekantruten med ankomst med Svanen kl. 12.55 og afgang med Veteranbanen kl.14.10, og alt var perfekt. De to menuer, frokosttilbud og sprødstegt Unghanebryst blev serveret straks efter vi havde fået noget at drikke og alt var perfekt. En meget flot farverig frokostplatte med velsmagende brød og smør, og et perfekt stegt unghanebryst med håndskårne pommes fritter, der var noget af det bedste, som medspiseren nogensinde havde fået! Dertil særdeles venlig og hurtig betjening.

1  Tak, Buchwald50
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Det kan anbefales at booke mad i Mariager, hvis man vil nå at spise mellem hjuldamper og veterantog på Trekantsturen.
Vi spiste på Cafe Salt, som KLART kan anbefales.
Hurtig betjening, SUPER lækker mad og fair priser.

1  Tak, Schmidt1976
Anmeldt 2. august 2020

Virkelig dejlig og velsmagende mad til endda meget rimelige priser og en super sød betjening. Absolut anbefalelsesværdig!

1  Tak, kravnkilde

Rejsende, der kiggede på Café Salt, kiggede også på

Har du været i Café Salt? Fortæl om dine oplevelser!