Gå helligkildestien

Helligkildestien er en rute på små 5 km Og man kommer igennem meget forskelligt og smukt natur... læs mere

Anmeldt d. 26. juli 2023
kcmadsen
Otterup, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk sted

Men sørg for at gå væk fra trehøje osv. Kom ind på rewilding området, der sker spændende ting... læs mere

Anmeldt d. 8. juli 2023
Belladella1
København, Danmark

Anmeldt d. 21. juli 2022 fra mobile enheder

Dejlig naturområde med mange mulige vandreruter i næsten alle længder. Vi besøgte besøgscentret og bliv oplyst på området.

Dato for oplevelse: juli 2022
Tak, Morten1976
Anmeldt d. 14. august 2021 fra mobile enheder

Vi gik 2o km. Molsbjerge stien bjergetaper det var en smuk tur, og meget afvekslende natur. Turen er meget udfordrende og der er mange svære stigninger og vanskelige stier, men det gør den kun spændende. Enkelte steder kunne skiltning godt være bedre, da vi måtte have fat i et kort for at finde ruten igen. På foldene gå der flere steder en tyr, et sted var der en ko i brunst, med mit ringe kendskab til racen, så kan det være særdeles farligt at komme mellen en tyr og en ko i brunst, tænker at der burde være lukket af i de områder og anvist alternative ruter .

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Midtjyskdrone
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Nok Danmarks mest imponerende landskab: især Trehøje, Posekær Stenhus og Agro Bavnehøj er seværdige ligesom Kalø Slotsruin og Kalø gods med Jagtslottet

Dato for oplevelse: august 2021
2  Tak, Birte L
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

En ud af kroppen oplevelse og ikke kun på grund af de ømme stænger man får når man går Bjerg Etape.
Det er et meget smukt område, hvor alt fra stepper, dale, ‘urskov’ og ‘bjerge’ er repræsenteret.
Mols Bjerge er absolut et besøg værd!

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, LLindgreen
Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Er du/i til naturen og nyder at gå/vandre så tag til Mols bjerge - fantastisk natur - kalø etapen 21 km er ret flad - bjergetapen er en smuk tur og ret hård - meget op og ned - men skal bestemt prøves - 20 km

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, kcmadsen