“Det startede i 1868 med en simpel badebro.”
Anmeldelse af Nappedam Lystbådehavn

Nappedam Lystbådehavn
Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var en tur omkring Nappedam Lystbådehavn, som ligger inde i Egens Vig tæt på Kaløvig Slotsruin. Havnen blev etableret i 1968.
Vi kunne tælle langt af både, der var klar til sejlads eller allerede var på pinsetur. Havnen har alle faciliteter for lystsejlere. Den har også en kajakklub og en ungdomsafdeling, kaldet Jolleafdelingen.
Der er den skønneste udsigt til Mols Bjerge, Helgenæs og Århus Bugt og selvfølgelig Kaløvig.

Tak, 748Rita
Anmeldt 21. maj 2015

Nappedam Lystbådehavn er en rigtig god havn meget hyggelig lille havn omgivet af fantastisk flot natur og lige ved siden af Kalø slotsruin.
Som gæstesejler har man Fri internet og bade faciliteter er
også inkl i prisen. Havnen kan Varmt anbefales.

Tak, Keld P
Anmeldt 6. marts 2015

Et lille hus og en badebro med en enkelt robåd = Nappedam Lystbådehavn. Nåja, sådan var det den dag, jeg endelig besluttede mig at holde ind til siden for at besøge Nappedam efter at være kørt forbi utallige gange gennem 50 år

2  Tak, KimBjoern
Anmeldt 2. august 2014

Er tit kommet der med min far før hen i tiden for at få en dukkert om aftenen når alle er taget hjem. Der er utroligt dejligt stille. De eneste mennesker der er tæt på badebroen er dem der er inde i deres både.

Sådan noget skulle engang prøves af enhver. Men det behøves dog ikke lige være ved Nappedam Badebro. Men det er et af de mange gode steder man kan tage hen og få oplevelsen.

Tak, xV1CT0R

Rejsende, der kiggede på Nappedam Lystbådehavn, kiggede også på

Rønde, Syddjurs Kommune
Rønde, Syddjurs Kommune

Har du været i Nappedam Lystbådehavn? Fortæl om dine oplevelser!