Anmeldt d. 13. juni 2020 fra mobile enheder

Var på kursus med arbejdet, og her er de mest fantastiske rammer: udsigt over vandet, lækker have med hyggelige små kroge, dejlige lyse lokaler og i det hele taget bare en god stemning.
Maden var lækker, personalet imødekommende og der var ro og fredeligt til fordybelse.
Alt i alt et fantastisk sted.

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, 234tinea
Anmeldt d. 11. oktober 2016

Det er nu anden gang at jeg har været gæst til et møde på Kaløvig Center - møder der har fundet sted i stedets legendariske trætop hus.

På Kaløvig Center er der en imødekommenhed som er meget autentisk. Du mærker det med det samme du ankommer. Der er styr på sagerne og hjælpsomheden er hurtig og altid med et smil.

Maden der bliver serveret er altid velsmagende, der er rigeligt uden det bliver for meget af det gode. Den omkransene natur kan ikke beskrives i få ord, men er med til at gøre opholdet til noget helt særligt.

Et særligt plus er, at Kaløvig Center har en hel række af ladepunkter for besøgende i el-biler.

Dato for ophold: oktober 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, DuctusBeder
Anmeldt d. 29. juli 2016

Vi er et par, som midt i indretningen af vores nye hus i juli måned fik behov for et forlænget weekendophold. Det måtte gerne være på Mols i nærheden af Ebeltoft. Der var selvfølgelig ikke meget ledigt på det tidspunkt, men så fandt min kone dette sted, som ingen af os kendte. Lidt research på TripAdvisor m.m. tydede på, at det var et OK sted, så vi bestilte tre overnatninger, selv om det ikke var specielt billigt.
Det var langt over forventning og prisen værd: Et stille og roligt sted med fin udsigt over Kaløvig. Meget venligt personale og en meget tryg fornemmelse. Fx kunne man selv lægge penge i en bøtte for nogle af de ting, man ville købe. Og så var der en hel del økologi og miljøvenlige produkter, fx morgenmaden, som var forskellig fra dag til dag.
Der stod en stor Weber-gasgrill, som man selv kunne grille aftensmad på.
Vi brugte stedet som base for cykelture ad de fine cykelruter til Ebeltoft og Skæring Strand, hvor vi besøgte noget familie.
Vi er helt enige om, at anbefale dette fine sted til andre og vender gerne tilbage.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, 284jannr
Christine V, Bestyrer hos Kaløvig Center Djursland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2016

Sikke da en dejlig anmeldelse! Det glæder mig, at I nød jeres dage her i sommers - og I er meget velkommen tilbage en anden gang :-)

Mange hilsner

Christine

Anmeldt d. 26. juli 2016

Virkelig hyggeligt sted! Vi havde tre overnatninger i et familieværelse. Hver morgen bød på en utrolig lækker morgenmad, som varierede lidt fra dag til dag. Om eftermiddagen var der kage og te og kaffe til fri afbenyttelse. Sodavand mm kunne købes på stedet, hvor der var tænkt på der meste: fiskenet og -stænger man kunne låne, aviser, tæpper og solhatte til at sidde ude i al slags vejr, spil til både indenfor og udenfor. Personalet var utrolig sæde og hjælpsomme. Man følte sig hurtigt hjemme!

Dato for ophold: juli 2016
Tak, LiseBo

Tak for jeres fine anmeldelse - det er rigtig dejligt at se, at I har nydt tiden herude :-)

Mange hilsner

Christine

Anmeldt d. 9. juli 2015 fra mobile enheder

Et super dejligt sted med flotte værelser og lokalet. Der er en smuk udsigt udover vandet fra gårdspladsen. Personalet er imødekommende og søde.
Maden vi fik serveret var rigtig lækkert med gode friske råvarer Selve området ved Kaløvig er naturskønt og et besøg værd.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Anita L