Anmeldt d. 13. januar 2018 fra mobile enheder

Hotellet ligger centralt ved Railay West, hvor der desværre er rigtig meget støj fra masser af longtail boats, som hele tiden transporterer folk til og fra stranden.
Hotellet virker slidt og flere ting, f.eks aircon virker ikke optimalt. Morgenmaden er god.
I forhold til den relativt høje pris, levede hotellet ikke op til vores forventninger

Dato for ophold: januar 2018
Tak, th0rkildm
Anmeldt d. 4. februar 2017

Service er meget dårlig der bliver ikke gjort rent ordenligt på værelserne og på selve området hvor affald for lov til at flyde inkl gamle madrester flasker osv omkring poolen, Fik mad forgifning af hotellers morgenmad

Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, traveldane
Anmeldt d. 30. januar 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hotel og strand, hvis bare de skide(undskyld udtrykket) Longtailbåde kunne holde sig væk fra dette paradis. De larmer sindsygt meget dagen lang, og ødelægger lidt oplevelsen af de ekstremt smukke omgivelser. Du skal være opmærksom på at Railay Beach er en turistattraktion, så der kommer vildt mange dagsturister, derfor selvfølgelig mange Longtailbåde.

Super lækkert morgenmad.

Dato for ophold: januar 2016
1  Tak, Livet-er-at-rejse
Anmeldt d. 3. oktober 2015

Først og fremmest er stedet MEGET mere slidt end på billederne på hjemmeside, hotels.com etc. Vi boede i hytte med eget spa-bad. Da vi ankom duftede stærkt af parfume, da der var et duftlys tændt, dette slukkede vi, og fandt hurtigt ud af at duftlyset var til for at skjule lugten af kloak. Boblerne i spa-badet fungerede, men det gjorde vandforsyningen ikke, der var dog en udendørs bruser ved siden af som vi brugte til at fylde det op. værelset lugtede muggent og på taget var der talrige stykker gaffatape. varerne i minibaren var for gamle. Der er 2 pools på hotellet som var udemærket. alle værelser og hytter ligger enormt tæt og på trods af at vi var der i lav sæsonen, var der mange andre turister. Morgenmads buffeten var udemærket, med stort udvalg. personalet på stedet svingede meget, nogle var meget imødekommende, andre var ikke.
Transfer til lufthavnen fungerede tilgengæld upåklageligt, og det regnede meget den dag vi skulle afsted, men alt blev pakket ind i plastiksække.

Alt i alt levede stedet på ingen måde op til det forventede, det er dyrt i forhold til hvad man får, og meget misvisende at de på deres hjemmeside skriver at stedet er nyrenoveret.

Dato for ophold: september 2015
Tak, Casper_Christiansen
Anmeldt d. 23. marts 2014

Vi boede 6 nætter i en Deluxe Bungalow, som lå midt inde i haven på resortet. Vi havde således hverken udsigt til pool eller strand, hvilket var meget skuffende. Der var langt til alt på området fra vores bungalow (vi havde en 2-årig med...), så det skulle vi lige vænne os til. "Stranden" på østsiden er en mangrove, som ikke egner sig til badning, og der er ingen sand! Stranden på vestsiden er lækker, men der er rigtig mange mennesker og rigtig mange long tail boats, som larmer hele dagen.

Selve bungalowen var fin og temmelig ny - og der var ikke noget kryb, til trods for vi boede i et meget grønt område...!

Der er to pools på resortet - den vestlige er den mest besøgte, og man skal stå tidligt op for at reservere solsenge. Der er ingen parasoller, så ingen mulighed for at regulere sol/ skygge ud over de muligheder, som palmerne giver. Østpoolen er i skygge det meste af dagen, og der er ingen bar ved denne pool. Servicen på stedet er ikke topklasse, og man skal kigge godt efter på regningen, da især barpersonalet kan finde på at hæve prisen lidt på regningen...

Morgenmadsbuffeten er god og med et kæmpe udvalg af diverse retter - også spaghetti bolognese! Restauranterne ud til veststranden er hotelrestauranter, som er meget turistet. Gå en tur langs østpromenaden - der er masser af mindre, udemærkede spisesteder. Til orientering for småbørnsfamilier, er bleer ekstremt dyre. En pakke med 18 bleer & 1 pakke wetwipes (80 stk.) = 500 baht!!!

Personligt kommer vi ikke tilbage til Railay Beach - det er simpelthen for turistet og viser på ingen måde det "rigtige" Thailand.

Værelsestip: Drop Deluxe Bungalows og book et almindeligt dobbeltværelse i hovedbygningen. Den ligger meget bedre placeret ift. restaurant, pool og stranden, og det er billigere.
Dato for ophold: marts 2014
1  Tak, The_Beef2014