Anmeldt 4. februar 2017

Service er meget dårlig der bliver ikke gjort rent ordenligt på værelserne og på selve området hvor affald for lov til at flyde inkl gamle madrester flasker osv omkring poolen, Fik mad forgifning af hotellers morgenmad

• Overnattede: januar 2017, rejste med venner
Tak, traveldane
Anmeldt 30. januar 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hotel og strand, hvis bare de skide(undskyld udtrykket) Longtailbåde kunne holde sig væk fra dette paradis. De larmer sindsygt meget dagen lang, og ødelægger lidt oplevelsen af de ekstremt smukke omgivelser. Du skal være opmærksom på at Railay Beach er en turistattraktion, så der kommer vildt mange dagsturister, derfor selvfølgelig mange Longtailbåde.

Super lækkert morgenmad.

Overnattede: januar 2016, rejste som par
1  Tak, Livet-er-at-rejse
Anmeldt 3. oktober 2015

Først og fremmest er stedet MEGET mere slidt end på billederne på hjemmeside, hotels.com etc. Vi boede i hytte med eget spa-bad. Da vi ankom duftede stærkt af parfume, da der var et duftlys tændt, dette slukkede vi, og fandt hurtigt ud af at duftlyset var til for at skjule lugten af kloak. Boblerne i spa-badet fungerede, men det gjorde vandforsyningen ikke, der var dog en udendørs bruser ved siden af som vi brugte til at fylde det op. værelset lugtede muggent og på taget var der talrige stykker gaffatape. varerne i minibaren var for gamle. Der er 2 pools på hotellet som var udemærket. alle værelser og hytter ligger enormt tæt og på trods af at vi var der i lav sæsonen, var der mange andre turister. Morgenmads buffeten var udemærket, med stort udvalg. personalet på stedet svingede meget, nogle var meget imødekommende, andre var ikke.
Transfer til lufthavnen fungerede tilgengæld upåklageligt, og det regnede meget den dag vi skulle afsted, men alt blev pakket ind i plastiksække.

Alt i alt levede stedet på ingen måde op til det forventede, det er dyrt i forhold til hvad man får, og meget misvisende at de på deres hjemmeside skriver at stedet er nyrenoveret.

• Overnattede: september 2015, rejste med familie
Tak, Casper_Christiansen
Anmeldt 23. marts 2014

Vi boede 6 nætter i en Deluxe Bungalow, som lå midt inde i haven på resortet. Vi havde således hverken udsigt til pool eller strand, hvilket var meget skuffende. Der var langt til alt på området fra vores bungalow (vi havde en 2-årig med...), så det skulle vi lige vænne os til. "Stranden" på østsiden er en mangrove, som ikke egner sig til badning, og der er ingen sand! Stranden på vestsiden er lækker, men der er rigtig mange mennesker og rigtig mange long tail boats, som larmer hele dagen.

Selve bungalowen var fin og temmelig ny - og der var ikke noget kryb, til trods for vi boede i et meget grønt område...!

Der er to pools på resortet - den vestlige er den mest besøgte, og man skal stå tidligt op for at reservere solsenge. Der er ingen parasoller, så ingen mulighed for at regulere sol/ skygge ud over de muligheder, som palmerne giver. Østpoolen er i skygge det meste af dagen, og der er ingen bar ved denne pool. Servicen på stedet er ikke topklasse, og man skal kigge godt efter på regningen, da især barpersonalet kan finde på at hæve prisen lidt på regningen...

Morgenmadsbuffeten er god og med et kæmpe udvalg af diverse retter - også spaghetti bolognese! Restauranterne ud til veststranden er hotelrestauranter, som er meget turistet. Gå en tur langs østpromenaden - der er masser af mindre, udemærkede spisesteder. Til orientering for småbørnsfamilier, er bleer ekstremt dyre. En pakke med 18 bleer & 1 pakke wetwipes (80 stk.) = 500 baht!!!

Personligt kommer vi ikke tilbage til Railay Beach - det er simpelthen for turistet og viser på ingen måde det "rigtige" Thailand.

Værelsestip: Drop Deluxe Bungalows og book et almindeligt dobbeltværelse i hovedbygningen. Den ligger meget bedre placeret ift. restaurant, pool og stranden, og det er billigere.
  • Overnattede: marts 2014, rejste med familie
1  Tak, The_Beef2014
Anmeldt 9. august 2012

Meget smukt at ankomme til dette ferieparadis.

Vi havde benyttet os af hotellets tilbud om afhentning fra lufthavnen og transport til hotellet. Dette kostede 1200 bht. Til denne beskedne afstand og dette beløb forventede vi derfor ikke at skulle vente på strandbredden som almindelige taxi-rejsende. Vi ventede en halv time før båden ankom.

Selve modtagelsen på hotellet var upåklagelig, men desværre var dette højdepunktet for service niveauet den resterende tid (6 dage).

Når man møder hotelpersonalet på området så ignorerer de en. Dette har vi aldrig oplevet før noget andet sted i Thailand.

Tag det seriøst når hotellet adviserer at man ikke bør efterlade værdi genstande på værelset, når man går fra værelset! Personalet (eller nogen med nøgle/ adgang) stjæler!! Jeg fik stjålet et par sorte kopi-ray ban solbriller fra værelset.. Dette var bare mens vi var gået ned på restauranten for at spise middag. Vi havde låst døren med nøgle og med en udvendig split. Vi undrede os i første omgang over at denne split var taget af da vi ankom til værelset igen.

Denne låse split var flere gange blevet åbnet når vi kom tilbage tilbage til værelset - dette gav en meget dårlig fornemmelse af at hele tiden blive overvåget. Det var efter små besøg i poolen på 30 min hvor vi så at nogen havde været inde på værelset - og det var ikke "house keeping" - dem hilste vi på hver morgen. Altid flink og rar room service.

Vi oplevede at bartenderen skrev drinks på værelses regningen uden at anføre prisen. Dette undrede os meget, da vi skulle skrive under på disse regninger den aften vi fik et par cocktails. Vi betalte derfor denne regning kontant til slut på aftenen til forskel fra restaurantens regninger.

Restaurantens service er god - inden du har bestilt mad og drikke! Efter du har fået din ordre - bliver du næsten ignoreret. Dette er på trods af at der faktisk er tilstrækkeligt med personale til stede.

Restauranten er plaget af fluer (til forskel fra de andre restauranter på West bredden) hvilket gør det til en kamp at spise sin mad uden at konstant beskytte den fra at blive spist af disse. Meget anstrengende!

• Overnattede: juli 2012, rejste som par
2  Tak, BCR83