Anmeldt d. 6. januar 2018

Vi skal afsted igen nu om 2 måneder - var afsted sidste og i feb. troede egentligt det var ones in a lifetime - det er jo ikke gratis, men vi måtte bare igen. Så smukt et sted og et sted med Så lækkert mad. men føler nogle gange man går rundt i paradisets have. Just go og glem alt om din bank konti :-)

Dato for ophold: februar 2017
Tak, sunet_13
Anmeldt d. 6. februar 2017

Vi boede 10 dage på Rayavadee i slutningen af oktober. Vi havde bestilt en Deluxe Pavillon og den var rigelig stor til vores familie på 2 voksne og 2 børn. Vi havde på forhånd efterspurgt på en pavillon nær poolen; det kan godt betale sig, når ungerne helst vil bade i poolen.
Det første der slog os; da vi ankom med hotellets egen speedbåd var den ro, der var på hotellet. Det var virkelig behageligt! Selve området hotellet ligger i, er en stor grøn have med masser af frodig natur. Store sommerfugle, egern, flere slags aber og drengenes favorit: de store vandvaraner (de er helt og aldeles fredelige).
De omkringliggende strande; Railay Beach og Phranang Beach er gudesmukke og man bliver ikke træt af og kigge på de flotte kalkstensformationer, som begge strandes udsigt tilbyder.
Maden på hotellet er af høj standard og specielt de lokale retter kan varmt anbefales, hvis man er til lidt stærk mad. Prisniveauet er over middel, men er svarende til den gode mad og service man får. De 3 restauranter på hotellet: Raytalay Terrace; The Grotto og Krua Phranang er alle virkelig gode; vi havde dog et godt øje til Raytalay Terrace, hvor stemningen var meget afslappet.
Poolen er stor og ligger gudesmukt med udsigt over Railay Beach; eneste minus var mangel på plads omkring poolen, da en del af poolområdet var under renovation.
Der er tilknyttet en butler til hver pavillon og Ray vores butler leverede en imødekommende service, vi aldrig har oplevet før. Hun er noget af det venligste og gik langt for at give os ekstra ordinær service.
Rayavadee kan virkelig anbefales; vi kommer i hvert fald tilbage igen.

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, FrandsenDK
Anmeldt d. 6. marts 2016 fra mobile enheder

Kan kun tilslutte os alle de andre positive anmeldelser.
Alt er i top - de små og meget rummelige Paddehattehuse m en seng på 1.etage, hvor der kan ligge en familie m 4 børn.
Fra vores hus (nr 339) kan man skimte Railay Beach , men ellers ikke vandudsigt. Til gengæld er det som at bo midt i den smukkeste jungle.
Strandene er smukke, men meget overrendte i løbet af dagen - lidt en omvæltning , når vi kom fra Koh Mook.
Til gengæld er der solsenge på området lige oven for strand, hvor der er stille smukt og skyggefuldt m udsigt til strand.
Personale er mere end venlige og hjælpsomme. Nogle værelser har tilknyttet personlig "host", som hjælper m
Stort og småt. Vi var så heldige at have Ray, et helt skønt menneske .
Vi kommer gerne igen .
Lene , Danmark

Dato for ophold: marts 2016
Tak, Lene I
Anmeldt d. 25. februar 2016 fra mobile enheder

Aldrig har vi oplevet et sådan fantastisk sted. ALT fungerede og servicen var simpelthen i top. Vi boede to voksne og to børn i en deluxe pavillon tæt på poolen. Lækre hytter i to etager og hvor intet mangler. Maden på hotellets restaurationer er ligeså lækker som resortet. Hotellets personale var imødekommende, søde og venlige og vi blev serviceret på alle mulige tænkelige måder - poolservice med vand, håndklæder og snacks, som blev serveret uanset om det var i poolen eller ved liggestolen, frisk frugt i hytterne hver dag, afternoon tea tre dage med alt hvad der hører til, små snacks til aften.... Jeg kunne blive ved. Helt formidabelt sted som vi gerne vender tilbage til.

Dato for ophold: februar 2016
4  Tak, marialj78
Anmeldt d. 6. februar 2016

Fantastisk lækkert ressort på Krabi, enestående beliggenhed med de mest fantastiske
huse i 2 etager, meget rent og lækkert interiør, lille svimmingpool i haven.
Vi nød opholdet i fulde drag, og servicen fra personalet var helt i top, de var enormt
opmærksomme og hjælpsomme.
Restauranterne var gode med dejligt mad, kunne godt have tænkt at hotellet havde en
båd som de sejlede gæsterne over til byen, så man kunne nyde livet der om aftenen.

Vi kan kun anbefale dette sted.

Dato for ophold: december 2015
2  Tak, Annette S