Anmeldt d. 11. juli 2018

Dato for ophold: juni 2018
Hakan G, Ön Büro Müdürü hos Palace Hotel Olive Odore, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. august 2018

Anmeldt d. 21. januar 2018

Værelsestip: There are small suites with fireplaces. We had a room close to the sea and could hear it.
Dato for ophold: januar 2018
Anmeldt d. 10. december 2017

Dato for ophold: december 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Hakan G, Ön Büro Müdürü hos Palace Hotel Olive Odore, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2018

Anmeldt d. 3. oktober 2017

Dato for ophold: august 2017