“Det var en ommer.”
Anmeldelse af Forum Grill & Bar

Forum Grill & Bar
Prisklasse: 1 US$ - 26 US$
Anmeldt 12. maj 2022

Maden var noget tvivlsom, og betjeningen var en oplevelse helt for sig selv. Meget ofte løb de rundt med maden, og viste hvem der havde bestilt den. Eller man fik serveret noget andet end det der var bestilt. Ofte var maden kun lunken. Det var rigtigt slemt med de lune retter ved morgenmaden. De var ofte næsten kolde.
De gjorde det nok så godt de kunne, de ved bare ikke hvordan man gør.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Torben R

Anmeldt 13. august 2019

Forum Grill & Bar er en moderne restaurant, med fokus på de traditionelle græske retter, som de serverer med stor respekt for de græske traditioner, smagsat til perfektion.
Betjeningen er uovertruffen, være sig bestilling (anbefaler gerne enkeltretter), valg af vine (på opfordring naturligvis), tilberedningstid, servering og løbende opfølgning ved bordet.
Det er tydeligt, at de kreer om hver enkelt gæst og søger at vejlede bedst muligt ud fra kundens ønsker.
En særlig service, er tilbuddet om at udbene eventuelle bestilte fisk ved bordet - dejligt at slippe for at jonglere med dette selv..... (o:
Rammerne er moderne, beliggende meget tæt på Chrissi Akti stranden og med udsigt over bugten over til selve Chania.
FG&B rådgiver glimrende om allergener, og justerer gerne retterne efter individuelle allergier.
Vi spiste 2 gange på FG&B, og selvom der var 10 dage mellem vore besøg blev vi genkendt og ønsket velkommen tilbage ved vores andet besøg.
Da vi forlod restaurationen efter vores 2. besøg takkede restaurationschefen og overtjeneren os personligt for vores besøg, da vi forlod restauranten mætte og tilfredse. En gestus vi bestemt ikke havde forventet, og som gav os en oplevelse af, at være værdsatte gæster.
Vi vil helt sikkert vende tilbage til FG&B næste gang vi besøger Chania.

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, 695larse
Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med flot udsigt. Rent og pænt. Meget serviceminded personale. Maden blev præsenteret korrekt. Hurtig servering.
Toiletterne var rene og pæne. Polområderne så ligeledes rent og flot ud.

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, Ingelise20
Anmeldt 5. maj 2018 fra mobile enheder

Dejlig mad i hyggelig atmosfære
Kan varmt anbefales
Boede på hotellet og spiste flere gange både morgen, middag og aften.
Alternativet i området er ikke nær så godt.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Fistfight75
Anmeldt 11. september 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant kan varmt anbefales, meget smagfulde retter der er smukt anrettet!!! Der er også en hyggelig atmosfære med den flotteste udsigt over vandet og Chania!!! Romantisk til en hyggelig aften middag!! Ikke mindst sød og venlig betjening. Kommer helt sikkert igen!!!

Dato for besøg: september 2017
Tak, migogdig333

Rejsende, der kiggede på Forum Grill & Bar, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Chrissi Akti, Chania Prefecture
Daratsos, Chania Prefecture

Har du været i Forum Grill & Bar? Fortæl om dine oplevelser!