“Super lækkert”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 7. maj 2022 fra mobile enheder

Super god klassisk græsk mad velsmagende og dejligt
God og venlig betjening skønt sted med fokus på mad og kvalitet

Dato for besøg: maj 2022
Tak, jesperm381

Anmeldt 12. september 2021 fra mobile enheder

Sikken ligegyldig betjening. Der var godt nok travlt, men betjeningen var elendig. Maden er heller ikke noget at prale af, min pizza smagte som en købepizza, der var hentet i fryseren.

Dato for besøg: september 2021
Tak, 254karstene
Anmeldt 14. september 2020 fra mobile enheder

Maden virkelig god og mange muligheder. Når kokken laver specielle retter foreslås de at tjeneren. Prøv lam i ovn eller deres schnitzler

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, 677hansk
Anmeldt 18. januar 2020

Faktisk blev vi frarådet at spise på restauranten første gang vi boede i området (for flere år tilbage).
Nu bor vi fast på Nikolas Apartments tæt på Pergola min. 2 gange om året, og prøvede Pergolaen første gang for 3-4 år siden. Herefter har det været vores favorit restaurant. Maden er generelt rigtig god, Lammekoteletterne er med garanti områdets bedste og alt det øvrige er upåklagelig. Vi drikker altid deres "bjergvin" (Ole Cretan Wine) som er en rigtig god næsten brun rødvin. Den koster det samme som husets vin. Prøv den!
Priserne ligger absolut i den lave ende og vi får en virkelig god betjening.
Udsigten over vandet fra restauranten fås ikke meget bedre.
Og så nyder vi kaffen som kommer ind sammen med Rakien bagefter - og den er inkluderet i prisen.
Jeg har lidt svært ved at forstå, at flere giver restauranten lave karakterer!
Om det spiller ind at vi efterhånden kender Liza og personalet ved jeg ikke, men vi har altid nydt at komme der. Brødet, der fast bliver stillet på bordet, siger vi blot nej tak til - ingen problem.
Vi kan til fulde anbefale Restaurant Pergola :-)

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, IngeliseogOle
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Kom på restauranten sammen med venner. Bestilte forskellige småretter og salat som vi alle delte. Især en ny ret de har fået på menuen, bestående af røget svinekød og champignon i flødesovs kan anbefales, det smagte himmelsk. God betjening og fin stemning på restauranten. Der kommer vi gerne igen.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Sissijanni

Rejsende, der kiggede på Ristorante Pergola, kiggede også på

Agii Apostoli, Chania

Har du været i Ristorante Pergola? Fortæl om dine oplevelser!