“Turistjunk af værste skuffe!!!”
Anmeldelse af Ristorante Pergola

Ristorante Pergola
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 1. juli 2016

Billederne af retterne så lovende ud. Min datter valgte pizza, den var desværre slatten og overdænget med harsk ost. Jeg ville sædvanligvis når jeg er under disse himmelstrøg, have en sværfisksteak, steaken var ok, pomfritterne så ikke lige så lækre ud som dem der var på billedet, men gik an, herudover var der en del tilbehør, der ikke var på billedet, var da også både uforståeligt og nærmest uspiseligt, udkogte grønærter, lukne ris, en udefinerbar klat hvid mos, der smagte lidt af hvidløg, mixed salat der bestod af revne gulerøder og snittet kinakål, den mixed salat var desværre bedsk.
Da jeg bad om regningen, tilbød tjeneren, en kop kaffe on the house, hvilket viste sig at være, microbølge opvarmet kaffe og fløden i den lille brik var sur, herudover var der lidt melon og den sædvanlige raki og en børnelikør til min datter, for dette betalte jeg 22,30 Euro, set med danske øjne relativt billigt, men i forhold til kvaliteten og andre spisesteder i omegnen. ABSOLUT IKKE PENGENE VÆRD!!!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, odribo

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Lækkert mad, stort udvalg og god betjening. Udsigt til bugten, god stemning og masser af kunder alligevel gik der ikke længe før vi fik mad.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Passenger155583
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Bagt kartoffel - var bagt minimum tre gange og var helt udtørret.
Grøntsager overkogt.
Pommesfrites bløde.
Tunsalat overhældt med thousandisland dressing og æg overkogt så de blev blå inden i.
Det eneste gode var legepladsen!

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, majse_p
Anmeldt 24. juni 2016 fra mobile enheder

Det er ikke til at forstå at denne restaurant har fået positive bedømmelser. Maden her er absolut laveste standard. Ingen finesse alt er lavet på forhånd.

Ingen charme. Eneste positive ting at sige er at der er et fint lille legehus.

I vil 100 procent sikkert blive skuffede hvis I har nogen som helst forventninger til et minimum af kvalitet.

Velbekomme.

Majbritt of Jacob.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, JakeDane
Anmeldt 16. juni 2016

Har spist her mange gange, da vi har været på Kreta 20 gange. Familiært sted, god og veltillavet græsk mad. Bliver tit oplyst om specielle menuer lige denne dag man er der. God betjening og fornuftige priser

Dato for besøg: juli 2015
Tak, agce52

Rejsende, der kiggede på Ristorante Pergola, kiggede også på

Agii Apostoli, Chania

Har du været i Ristorante Pergola? Fortæl om dine oplevelser!