“2. besøg på 3 dage ”

Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Det hele værd. Igen!
De fortæller os at der er lang ventetid på grill menuerne, og anbefaler os nogle andre retter - skide god service!

En fantastisk restaurant for både familier og par - god stemning, god mad og ikke mindst god service!

Tak, RasmusKeval

Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Det er Øens bedste sted at spise, hvis man vil have rigtig velsmagende græsk mad! Man kan smage, at det er lavet med kærlighed, og det er en fornøjelse, man ikke må misse..
Kan kun anbefale at spise her mindst én gang på sin ferie :-)

Tak, ChristofferB114
Anmeldt 1. juli 2016

Superlækkert mad til billige penge, derfor topkarakter. Rart og hyggeligt sted, god stemning, imødekommende, nærværende, smilende og stilfærdig betjening.

Tak, odribo
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Lækker mad og dejlig atmosfære med engelsk baggrunds musik. Menu på dansk og dansk talende græsk tjener.

Tak, Passenger155583
Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Meget afslappet atmosfære og alligevel yderst effektivt. Efter 14 dage i området har vi ikke fundet bedre sted, gælder for spisning morgen, middag og aften! Oplevelsen bliver ikke mindre af at bo på hotellet.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, LeifM154

Rejsende, der kiggede på Talos Restaurant, kiggede også på

Chania, Chania Prefecture

Har du været i Talos Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!