“Støjende sted med middelmådig mad”
Anmeldelse af Angelos Restaurant

Angelos Restaurant
Prisklasse: 37 kr. - 157 kr.
Anmeldt 7. oktober 2023

Et meget larmende sted, meget støj fra vejen som de prøver og overdøve med høj musik så svært og snakke sammen. Mad og vin er væsentlig dyrere end omkring liggende restauranter og ikke noget specielt, tilbehør er pomfritter og salat hældt ud af en pose ...hvis man ønsker mad der er kredset om er det ikke det her sted man skal vælge.

Dato for besøg: oktober 2023
    • Stemning
Tak, Erik T

Anmeldt 6. oktober 2023 fra mobile enheder

Hovedretten kom inden vi var færdige med forretten. Tjeneren blev sur over at vi bad dem vente med hovedretten.
Hovedretten var lun, ikke varm.
Vi sagde to gange nej tak til dessert. Tjeneren kom med raki og kage “ on the House”, men krævede betaling for kagen.
Ejeren fjernede dog kagen fra regningen og sagde så, at “vi var vinderne i dag”.
Ærgerlig oplevelse. Vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, P237CPlindap
Anmeldt 17. september 2023 fra mobile enheder

Altid en fornøjelse og komme på besøg hos Angelo's, og med fruen i køkkenet og Angelo i restauranten kan det ikke gå galt, man får rigtig god mad og fin fin betjening.
Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2023
Tak, Allan B
Anmeldt 16. september 2023 fra mobile enheder

En madoplevelse under gennemsnittet. Måske vi bare var uheldige da jeg kan se mange rosende ord fra andre - men dem kan jeg ikke tilslutte mig.

Kyllingespydet var for brændt flere steder, og pommes var ikke 100 % gennemfriteret. Svinekødet på spyd, var der et par kødstykker der var rigtig meget brusk på.

Der gik langt tid fra bestilling til maden kom, hvilket var generelt for alle borde den aften. Nå maden ikke er bedre at vente på, bliver det lidt trælst.

Rigtig god og venlig betjening. Stedet ligger lidt kedeligt, men man er ikke så forstyrret af trafikken. Belysningen kunne godt gøres mere hyggelig.

Dato for besøg: september 2023
Tak, U4864VVbriand
Anmeldt 24. august 2023 fra mobile enheder

Jeg har aldrig forstået hvordan det på nogen måde kan lade sig gøre at Talos skulle være bedre end Angelos. Vi har været på begge og der er himmelråbende forskel. Igen fik vi græsk mad med kærlighed og betjening med samme. Tag ikke fejl! Angelos er og bliver den bedste i agia apostili.

Dato for besøg: august 2023
2  Tak, Tomsel

Rejsende, der kiggede på Angelos Restaurant, kiggede også på

Har du været i Angelos Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!