Hotels.com
Vio.com
1.001 kr.
MaxDK
Hvidovre, Danmark

Et dejligt spa-ophold i Nordsjælland.

Anmeldelse af Comwell Borupgaard
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 4. feb. 2024
Var på et spa-delight ophold på Borupgaard. Det var en skøn oplevelse. Hotellet ligger godt og let for transport i bil eller med tog. Værelserne var indrettet i mørke farver, hvilket skabte en hyggelig stemning. Der var både et inden- og et udendørs spaområde, hvilket var rigtigt rart. Indendørs var der rigeligt med forskellige saunaer, dampbad, boblebad og forskellige bassiner. Særligt saunaen med grangrene på gulvet var rar at opholde sig i. Udendørs var der et par boblebad og en sauna, hvor man også kunne tilmelde sig saunagus. Det gjorde vi, og det var et godt valg. I spaafdelingen kan man også få et godt udvalg af behandlinger og massager til rimelige penge. I vores ophold var inkluderet en 3-retters middag. Den var godt sammensat og rigtig velsmagende. Vores tilkøbte vinmenu var rigtig fin.
Generelt kan man sige, at Comwell også på Borupgaard har fundet et godt personale. De er utroligt venlige og imødekommende og forstår virkelig at skabe en god stemning. Den eneste lille krølle på opholdet - der så ikke giver den femte stjerne - var, at dyner og puder på værelset var af en kvalitet, der ikke lever op til resten af opholdet.
Dato for ophold: februar 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 13. feb. 2024
Kære Max,
Tak for den flotte anmeldelse.
Jeg er virkelig glad for at læse at opholdet har levet op til forventningerne og at i både har nydt at bruges vores spa faciliteter samt restaurant.
På værelserne er der forskellige typer af dyner og puder, vi har nemlig både dun-sæt og sæt med fiberfyld, det er altid muligt at henvende sig i receptionen hvis man ønsker en anden type.

Jeg håber vi kan få lov at byde velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen
      1.761 kr.
      1.797 kr.
    4.0 km fra Comwell Borupgaard
    Gratis parkering
    our amazing hostel from the air
    Hotels.com
      1.148 kr.
    4.3 km fra Comwell Borupgaard
    Vis flere hoteller i Snekkersten
    Anmeldt d. 13. januar 2024 fra mobile enheder

Fantastisk sted med bedste personale og ledelse. Man føler sig hjemme både som privat og i forretningsøjemed. Man bliver afhængig af beliggenheden, ægtheden, maden, lokalerne, værelserne og spaen. Prøv det og du er overbevist.👏👏👏👏👏👏👏

Dato for ophold: januar 2024
    Tak, Happiness713487
    Kira Sommer, Gæsteservice/reception hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2024

Kære Happiness713487

Tusind tak for den sindssygt flotte anmeldelse.

Jeg er virkelig glad for at læse at opholdet hos os har levet op til forventningerne.

Vi håber meget at kunne byde velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 5. januar 2024

Dejligt ophold.
    Værelset var pænt og rent og med en skøn seng.
    Rolig beliggenhed med udsigt til skovområde.
    Badeværelset var også helt i orden.
    Eneste minus er toiletpapiret som er tynde, enkelte ark placeret i en beholder.
    Morgenmaden var rigtig god med mange valgmuligheder.
    Personalet var meget venlige.

Dato for ophold: januar 2024
    Tak, mariann A
    Kira Sommer, Gæsteservice/reception hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. januar 2024

Kære 382Marianna,

Mange tak for din venlige feedback og for at vælge at tilbringe din tid her på Comwell Borupgaard. Det glæder mig at høre, at du nød dit ophold hos os og satte pris på mange af vores faciliteter og services.

Det er fantastisk at høre, at du fandt værelset behageligt med en dejlig seng samt en rolig beliggenhed med skovområdet som udsigt. Det glæder mig også at læse, at du nød vores varierede morgenmadsudvalg og oplevede vores personale som venlige – det er altid vores mål at skabe en mindeværdig oplevelse for vores gæster.

Din konstruktive feedback vedrørende toiletpapiret er også blevet noteret. Vi stræber konstant efter at forbedre vores faciliteter, og vi vil helt sikkert tage dine kommentarer om toiletpapiret til efterretning for at forbedre oplevelsen for kommende gæster.

Endnu en gang tak for din værdsatte feedback. Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til Comwell Borupgaard i fremtiden og til at sikre, at dit næste ophold bliver endnu bedre.

Med venlig hilsen,

Receptionssupervisor

Anmeldt d. 9. december 2023

2 saunaer virkede ikke, der manglede salt til fodbad. Ingen spamedarbejder at henvende sig til, jeg skulle gå helt op til receptionen, da receptionisten kom med mere salt var det groft køkkensalt- skuffende spa oplevelse. Morgenmaden var virkelig også en skuffende oplevelse! Seje boller, meget begrænset udvalg og det wienerbrød der var, var tørt men fuld af væske? Vi spurgte den søde morgentjener om et par Croissanter, hun kom med 4stk. Ultra tørre Croissanter øv! Måske vi havde haft en bedre oplevelse hvis vi kom ved åbningstid?! Hotelværelset var meget støvet, elkogeren stod på et rullebord kloden op af en stikkontakt- et meget besynderligt og farligt sted! ingen steder at smide sit affald! Underligt der kun findes 1 lille skraldespand på badeværelset. Produkterne (1 håndsæbe og 1 hair & body wash) lugtede fælt, ærgeligt! Væggene på badeværelset var meget beskidte og der stak synlige ravplugs ud, gulvet var meget forkalket, meget sjusket til den pris for den hotelstandard!

Værelsestip: Vælg et andet hotel!
    Dato for ophold: december 2023
    Tak, YHK270718
    Anmeldt d. 30. oktober 2023 fra mobile enheder

På vores sommertur rundt i DK booker vi Hotel Comwell Snekkersteen Nordsjælland for 2 X denne sommer. Hotellet er et stort og rummelig med super værelser og kursus aktiviteter. Historisk velholdt bygninger, spændende beliggenhed med flot wellness program og super økologisk køkken der grænser til Michelin guide.
    Flot restaurant og hyggelig orangeri fantastik servering service kan varmt anbefale Hotellet

Dato for ophold: oktober 2023
    Tak, erikt779
    Anmeldt d. 22. oktober 2023 fra mobile enheder

Spa område, billederne lover mere end virkeligheden kan holde, det opleves meget trangt og meget slidt.
    3 retters menu, forret ok, hovedret virkelig dårlig and som var kogt, stegt og røget, var så røget at den var uspiselig hvorimod kartoffel/rødbede kartoffelmosen var fuldstændig smagsløse, desserten kunne spises.
    Ved check ud opleves den mest flabede og nedladende receptionist.
    Vi står med vores adgangskort og får besked om at vi blot kan aflevere det i krukken. Vi oplyser, vi har en regning som vi ønsker at betale, der bliver spurgt om hvordan vi har haft det, vi oplyser vi synes der var meget varmt på værelset, hvortil kommentaren er, jamen så kunne I bare skrue ned for varmen. Derudover oplyser vi, at vi synes sengen var for blød, hertil bliver der svaret, så burde I havde bestilt et andet værelse, men hun synes det var nogle dejlige senge. Jeg kan ikke anbefale comwell Borupgård

Dato for ophold: oktober 2023
    Tak, Excursion281749