131 US$
Orbitz.com
Hotels.com131 US$
Priceline141 US$
Anmeldt d. 31. juli 2022

ved vores check ind, da vi kom op på vores værelse var der en hund ved siden af vores værelse der gøede hele tiden. Vi gik ned og sagde det i receptionen, og de sagde de ville snakke med dem der havde hunden, og at vi skulle komme igen hvis det ikke stoppede.
kl. 22 når vi var faldet i søvn, begyndte den af gø igen, og kl 00 om aftenen begyndte den så igen. Vi gik ned til receptionen, og vi kunne desværre ikke få et nyt værelse.
Dagen efter hvor vi chekede ud, kunne vi få en rabat på 400 kr som vi brugte i baren, men opholdet kostede mange penge, og vores nattesøvn var ødelagt.

Vi kommer aldrig igen, og vil ikke anbefale dette hotel til nogen, medmindre man selvfølgelig kan leve med hunde gøen

Tak, SaraP2696
Anmeldt d. 29. juli 2022

Min kæreste og jeg har været på et udmærket ophold hos comwell borupgård.
Vi oplevede gode og rene værelser og god service i reception, bar og restaurant.
Jeg synes dog, at det er meget for dårligt og nærrigt af et spahotel, at der ikke er bodylotion og conditioner på værelserne til pleje af kroppen og hår efter spa og bad. Det er en meget lille ting som gør oplevelsen en tand mere luksus.
Derudover oplevede vi at der blev afholdt en form for personalefest som fyldte et helt af bobbelbade udendørs hele eftermiddagen vi var der. Det virkede ærlig talt underligt midt I indtjekningstiden og midt på dagen hvor de fleste af hotellets spagæster benytter sig af det.
Ok oplevelse med plads til forbedringer.

Tak, karoline0909
Anmeldt d. 5. juli 2022

Fantastisk spaafdeling ,både ude og inde, alsidigt og behageligt. Rummet var en fin str. og lå tæt på spaen med "udsigt" til træer på bagsiden af hotellet.

Der var meget fugtigt i værelset, hvilket gjorde at vores tøj hele tiden var sådan lidt halvklamt. For os var sengen ren tortur. Meget blød og ikke komfortabel.

Udendørs området, omend græsplanen stod flot nyklippet, emmede af misrøgt. Ukrudt mellem flisebelægningerne, glasskår ved indgangspartiet til hotellet (gjorde opmærksom på dette ved ankomst - lå der stadig da vi tog afsted 2 dage senere). Andedammen eller søen - svært at sige - mindede mest af alt om en mose der var glemt. Udendørs "træningsområde" /legeplads (igen svært at sige hvad det var) trængte i den grad også til en kærlig hånd.

Værelsestip: dont choose lower level
Tak, 2die4dk
Kira Sommer, Gæsteservice/reception hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2022

Kære 2die4dk,
Tak for din anmeldelse og den tid du har brugt på at vurdere opholdet på Comwell Borupgaard.
Jeg har noteret dine forbedringsforslag og delt med de relevante ledere i huset.
Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 30. juni 2022 fra mobile enheder

Fremragende bryllupsfest! Vi holdt vores bryllupsfest hos Comwell for hele familien - et selskab på 82 personer. Alt spillede fra vi tjekkede ind dagen før, under selve festen og til morgenmaden dagen efter. Særlig stor tak til Inger Marie for fremragende service i forbindelse med planlægningen og for de fantastiske tjenere og køkkenpersonale under selve festen. Vi vil klart benytte Comwell Borupgaard til vores fremtidige fester - og til spaweekender. Alt spiller som det skal!

Dato for ophold: maj 2022
Tak, DRU3N

Kære Andreas,
Tak for den helt fantastisk flotte anmeldelse, vi er så glade for at vi fik lov at danne rammerne for jeres helt specielle dag.
Jeg lader alle dine rosende ord komme gennem hele huset, og så glæder vi os til at se jer en anden gang.

Anmeldt d. 13. juni 2022

Vi havde 2 skønne dage på Borupgård, hvor vi virkelig fik noget for pengene. Vi boede i en af de 4 suiter og det kan helt sikkert anbefales. Vi benyttede os af et spadeligth ophold med 20 % søndagsrabat som kunne benyttes på trods at at mandag var helligdag. Maden der var inkluderet var super lækker. Morgenmaden valgte vi at få serveret på værelset.. et godt og hyggeligt valg.
At folk defilerer rundt i badekåber og tøfler skal man lige vænne sig til. Det skyldes jo blandt andet at ude og indendørsspa er i hver sin ende af hotellet. Måske man skulle indføre badekåbefri zone i baren lige som i restauranten.
Vi kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: En suite kan anbefales
Dato for ophold: juni 2022
Tak, annittadragsdalp

Kære Annittadragsdalp
Tusind tak for den super flotte anmeldelse.
Vi er så glade for at i har nydt opholdet og håber at kunne byde velkommen en anden gang.