164 US$
Expedia.com164 US$
Orbitz.com
Priceline175 US$
Anmeldt d. 30. juni 2022 fra mobile enheder

Fremragende bryllupsfest! Vi holdt vores bryllupsfest hos Comwell for hele familien - et selskab på 82 personer. Alt spillede fra vi tjekkede ind dagen før, under selve festen og til morgenmaden dagen efter. Særlig stor tak til Inger Marie for fremragende service i forbindelse med planlægningen og for de fantastiske tjenere og køkkenpersonale under selve festen. Vi vil klart benytte Comwell Borupgaard til vores fremtidige fester - og til spaweekender. Alt spiller som det skal!

Dato for ophold: maj 2022
Tak, DRU3N
Kira Sommer, Gæsteservice/reception hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2022

Kære Andreas,
Tak for den helt fantastisk flotte anmeldelse, vi er så glade for at vi fik lov at danne rammerne for jeres helt specielle dag.
Jeg lader alle dine rosende ord komme gennem hele huset, og så glæder vi os til at se jer en anden gang.

Anmeldt d. 13. juni 2022

Vi havde 2 skønne dage på Borupgård, hvor vi virkelig fik noget for pengene. Vi boede i en af de 4 suiter og det kan helt sikkert anbefales. Vi benyttede os af et spadeligth ophold med 20 % søndagsrabat som kunne benyttes på trods at at mandag var helligdag. Maden der var inkluderet var super lækker. Morgenmaden valgte vi at få serveret på værelset.. et godt og hyggeligt valg.
At folk defilerer rundt i badekåber og tøfler skal man lige vænne sig til. Det skyldes jo blandt andet at ude og indendørsspa er i hver sin ende af hotellet. Måske man skulle indføre badekåbefri zone i baren lige som i restauranten.
Vi kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: En suite kan anbefales
Dato for ophold: juni 2022
Tak, annittadragsdalp

Kære Annittadragsdalp
Tusind tak for den super flotte anmeldelse.
Vi er så glade for at i har nydt opholdet og håber at kunne byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 8. juni 2022 fra mobile enheder

Spaomrade er super dejligt, både udendørs og indendørs.
Mad i restauranten er super lækker og velsmagende.
Personale på hotel og restaurant, er venlige og imødekommende. Meget professionelt.
Rengøring er ok.
Hotel lækker i dejlig rolige omgivelser, hvor der er mulighed for at se råvildt i uderområdet.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Passport15161028284

Kære Passport15161028284
Tak for den yderst flotte anmeldelse af vores dejlige hotel.
Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 2. maj 2022 fra mobile enheder

Hotellet ligger i naturskønne omgivelser. Dog bærer hotellet præg af at være slidt, hvilket er forsøgt “pyntet” på med maling og nyere indretning. Udemærket værelse med udsigt til skov. Dog var vasken tilstoppet, og der var taget hul på et par af kaffebrevene. Der mangler kroge til ophæng af badekåber og håndklæder på badeværelset, hvilket kan undre, da der jo er lagt vægt på spa. Betjeningen i receptionen er venlig og professionel. Dejligt, at restaurantens personale er “gråt guld” med overskud til en varm og kvik bemærkning. Det trak helt sikkert den samlede vurdering op.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, Fru_Palm
Anmeldt d. 1. april 2022 fra mobile enheder

Efterhånden et noget outdated hotel, der forsøger at holde standarden med lidt frisk maling og pæn indretning. Men under det mærker man tydeligt alderen trykke. Vinduer, møbler, badeværelse mm er slidt og ikke særligt velfungerende. Badeværelset er meget gammel og med mug i fugerne. P-område henstår på samme måde noget slidt med opmagasinering af byggematerialer. Overall ikke et imponerende indtryk af er hotel der forsøger at markedsføre sig som et bedre hotel. Har for nyligt overnattet på et mindre provinshotel med bedre standard, bedre rengøring og lavere priser

Dato for ophold: april 2022
1  Tak, pert394