Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com164 US$
Hotels.com164 US$
Travelocity164 US$
Priceline175 US$
eDreams164 US$
Trip.com176 US$
Anmeldt d. 2. maj 2022 fra mobile enheder

Hotellet ligger i naturskønne omgivelser. Dog bærer hotellet præg af at være slidt, hvilket er forsøgt “pyntet” på med maling og nyere indretning. Udemærket værelse med udsigt til skov. Dog var vasken tilstoppet, og der var taget hul på et par af kaffebrevene. Der mangler kroge til ophæng af badekåber og håndklæder på badeværelset, hvilket kan undre, da der jo er lagt vægt på spa. Betjeningen i receptionen er venlig og professionel. Dejligt, at restaurantens personale er “gråt guld” med overskud til en varm og kvik bemærkning. Det trak helt sikkert den samlede vurdering op.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, Fru_Palm
Anmeldt d. 1. april 2022 fra mobile enheder

Efterhånden et noget outdated hotel, der forsøger at holde standarden med lidt frisk maling og pæn indretning. Men under det mærker man tydeligt alderen trykke. Vinduer, møbler, badeværelse mm er slidt og ikke særligt velfungerende. Badeværelset er meget gammel og med mug i fugerne. P-område henstår på samme måde noget slidt med opmagasinering af byggematerialer. Overall ikke et imponerende indtryk af er hotel der forsøger at markedsføre sig som et bedre hotel. Har for nyligt overnattet på et mindre provinshotel med bedre standard, bedre rengøring og lavere priser

Dato for ophold: april 2022
1  Tak, pert394
Anmeldt d. 22. marts 2022 fra mobile enheder

Hvis man booker ophold mindre end 1 uge i forvejen modtager man IKKE e-mail om at booke Spa tidsrum.. Dvs når man tjekker ind kan man ikke benytte spa faciliteterne før (i vores tilfælde) 3 timer efter check in.. Selvom det er et Spa ophold der er booket. Generelt kunne vi se på receptionens liste, at der var booket minimum 10 ophold mere end der var tidsrum til spa. Dvs for mange mennesker til for lidt plads.. Samme galt middags booking. Selvom det også er inkluderet i opholdet. Generelt for mange gæster og for lidt personale. Kan ikke anbefale at booke et ophold her i weekenden. Muligvis er hverdagen bedre.
Værelset var i generel dårlig stand med lappe løsninger og en stoppet håndvask. Har desværre ikke lyst til at komme tilbage igen, slet ikke når Marielyst spa ligger i nærheden og er markant bedre.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, Karen J
Anmeldt d. 20. februar 2022

Hotellet ligger i fantastisk skøn natur område, tæt på stranden. Jeg besøgte hotellet tre gange. Alle gange har fået værelse mod skoven, som var stille, rolig og meget hyggeligt. Hotellet har dejligt spå område med forskellige faciliteter og stor flot have som man kan nyde fra udendørs jacuzzi. God restaurant, god vin, super lækkert morgenmad. Overalt venlig personale.
Prisen for 3 retters middag, overnatning med morgenmad og spa adgang har været omkring 1000 kr., synes jeg, er helt ok for den dejlige oplevelse. Kan helt klart anbefales!!

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, DT2507
Kira Sommer, Gæsteservice/reception hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2022

Kære DT2507
Tak for din flotte anmeldelse.
Det er virkelig dejligt at læse i har haft det så dejligt hos os.
Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen
Kira Nikoline Sommer
Comwell Borupgaard

Anmeldt d. 20. februar 2022

Jeg var afsted med mine to børn på 15 og 17. Det er et dejligt spaområde, hvor der er rigeligt med plads og forskellige faciliteter. Fire saunaer, lækker pool, varmtvandspool m.v. God mad i restauranten, som også er hyggelig af en hotelrestaurant at være. Alt i alt havde vi en rigtig god oplevelse, og kunne sagtens finde på at vende tilbage dertil.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, suneweile

Kære Suneweile,
Tak for de søde ord og den flotte anmeldelse, det betyder rigtig meget for os.
Vi håber at se jer alle tre en anden gang.
Med venlig hilsen
Kira Nikoline Sommer