Hotels.com
Expedia.com195 $
Priceline195 $
CheapTickets195 $
Anmeldt d. 11. december 2020 fra mobile enheder

5 stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. Kan klart anbefale Comwell Borupgaard. Verdensklasse mad, vino og service i top! Lækkert spa, dejlig have, hyg’ligt terrasse til sommer og til vinter. Restaurant er helt i top med dygtige kokke og tjener. Bravo!!!

Dato for ophold: december 2020
Tak, kjspurs73
Kira Sommer, Guest Services / Front Office hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2020

Kære Kjspurs73

Mange tak for de fine ord, det betyder virkelig meget for os :-)

Vi glæder os til at byde velkommen næste gang.

Kira Nikoline Sommer

Anmeldt d. 22. november 2020

Vi kommer til stedet som ser super hyggelig ud, gode værelser og flotte omgivelser. Vi blev dog noget skuffet da vi kom ned i Aqua spa, det var så småt og der var mange mennesker, så mange på meget lidt plads, at vi måtte gå igen. Sådan var det hele weekenden “vi have to overnatninger” Den første aften fik vi dejlig mad og super god betjening. Dog vågnede jeg selv med opkast af en anden verden midt om natten. Lige umiddelbart vil jeg tro det havde noget med maden at gøre. Vi havde en hyggelig weekend. Dog uden nogen form for spa oplevelse, hvilket er rigtig ærgerligt når man booker et sparetreat.

Tak, Sandra A
Dennis Nielsen, Guest Services / Front Office hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. december 2020

Kære Sandra A

Tak for din tilbagemelding på dit ophold.

Jeg er glad for at læse, I havde en hyggelig weekend her på Comwell Borupgaard, selvom jeg selvfølgelig er rigtig ærgerlig over at jeres oplevelse i vores spaområder ikke levede op til jeres forventninger.

Hvis du har haft mistanke om madforgiftning, så er det meget vigtigt at du kontakter receptionen, der er udstyret med en tjekliste til formålet. Det inkludere bl.a. at man kontakter sin læge øjeblikkeligt, da det kun er en læge, der kan konstatere hvad der er kilden til en eventuel maveonde.

Uagtet om kilden er heri huset, et helt andet sted som derhjemme eller om det er afstedkommet af en virus, så er det vigtigt ikke at antage, da det handler om at spore sig frem til den reelle kilde og får bugt med den.

Jeg skal endnu en gang sige tak for din tilbagemelding, vi ser frem til at byde dig velkommen igen i nær fremtid.

Anmeldt d. 22. november 2020 fra mobile enheder

Tjekkede ind i en suite og blev indlogeret i kælderen. Værelset var stort med også meget slidt og der lugtede indelukket. Der er ingen produkter på værelset, som man kan forvente i en suite. Da vi ikke havde medbragt fx bodylotion, blev dette efterspurgt i receptionen og der blev blot fortalt, det var sparet væk og ikke gjort noget ud af at afhjælpe problemet.

Restaurenten ikke noget særligt og serverede hverdagsretter. vi skulle efterspørge salt og mere vand til bordet 3 gange og tjeneren vidste ikke noget om vinene på kortet.

3  Tak, Heidi A

Kære Heidi A

Mange tak for din tilbagemelding på dit ophold.

Først og fremmest må jeg starte med at understrege, at vi ikke har værelser placeret i kælderen. Jeg er selvfølgelig rigtig ked af at læse, at jeres Suite ikke levede op til jeres forventninger bl.a. fordi der ikke forefindes bodylotion på værelset.

Det kan man til gengæld købe i vores lobbyshop, hvor vi har mange dejlige produkter fra Ecooking.

Derudover er det beklageligt at I ej heller fik den store oplevelse i vores restaurant. Vi skal nok tage alle dine punkter til efterretning og se om vi kan forbedre os.

Endnu en gang tak for din tilbagemelding, vi ser frem til at byde dig velkommen igen i nær fremtid.

Anmeldt d. 16. november 2020

Min kæreste og jeg havde en overnatning på Comwell Borupgaard i forbindelse med hans fødselsdag.

Skønt værelse og dejlige faciliteter! Det var enormt Corona venligt, da man ved indtjekning skulle vælge tidspunkt til at komme i spa, spise aftensmad og morgenmad. Det var helt perfekt!

Under den udsøgte 3-retters aftensmad, havde jeg stillet min ruskindstaske i vindueskarmen, ligesom mange andre der sad ved vinduet. Desværre var der et utæt vindue, som ikke kunne ses eller mærkes under middagen. Men dette gjorde desværre at min taske blev drivvåd og ruskind kan ikke tåle vand..

Jeg var meget ked af det over det, men skrev så en mail dagen efter, da vi var kommet hjem, til hotellet. Hotel direktøren svarede og spurgte hvad tasken havde kostet. Prisen var intet problem for ham, og jeg fik overført det min taske havde kostet, så jeg kunne gå ud og købe en ny.

Det er helt ud over det sædvanlige og ekstraordinær god service! Jeg vil til hver en tid anbefale skønne Comwell Borupgaard til alt og alle! Tusinde tusinde tak for den dejlige behandling!

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 333mieb

Kære 333mieb

Tusind tak for din tilbagemelding på dit ophold her på Comwell Borupgaard.

Dejligt at høre I nød jeres ophold - og at der blev taget hånd om din ruskindstaske.

Endnu en gang tak for din tilbagemelding, vi ser frem til at byde dig igen snart.

Anmeldt d. 12. november 2020 fra mobile enheder

Vi havde to en halv skønne feriedage her. Fedt med udendørs spa og sauna i parken. Alsidigt spa inde også. Drinks eller gratis the/kaffe kunne tages med ud. Selvom der ikke var så mange gæster, var alt åbent. Værelset var lækkert og rent. Maden var delikat. God service med 'højt til loftet'. Veldrevet sted. Value for money!

Tak, rkkeh
Dennis Nielsen, Gæsteservice/reception hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2020

Kære rkkeh

Tak for din anmeldelse, samt de fem stjerner og positive ord om dit ophold.

Det sætter vi stor pris på!

Dejligt at læse I nød jeres ophold her på Comwell Borupgaard.

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen i nær fremtid.