Anmeldt d. 13. januar 2020

Boede her i 5 dage med 4 overnatninger i forbindelse med et kursus. Servicen er noget af den bedste jeg nogensinde har oplevet. De er hurtige, effektive, imødekommende og altid smilende. Aftensmaden og frokosten er virkelig god. Morgenmaden har et ok udvalg, men i forhold til resten falder den lidt bagefter.

Masser af spa, sauna og svømmemuligheder. Endda også et iskoldt badebassin og bruser. Afprøvede ikke fitness, men dette forefindes også.

Sengene er ikke noget at råbe hurra for, men de er ok. Alt i alt en rigtig god oplevelse med meget lidt at sætte en finger på.

Dato for ophold: januar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, annekatrineb2016
Dennis N, Receptionschef hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Kære annekatrineb2016

Tak for din anmeldelse.

Skønt at læse du havde et godt ophold og en god oplevelse her på Comwell Borupgaard.

Tak for besøget og på snarligt gensyn.

Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Et fantastisk hotel, med en skøn spa afdeling. Vi kom forholdsvs tidligt lørdag og gik direkte i spa, der var næsten ingen mennesker, det kan klart anbefales. Ligesom en tidlig tur søndag morgen, kan anbefales, der var hellere ingen mennesker. Vi fik en 3 retters menu og den var virkelig lækker. Personalet var så venlig og servicen var bare i top, vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, lineplenge

Kære lineplenge

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at I nød jeres ophold her på Comwell Borupgaard til fulde.

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen, tak for besøget.

Anmeldt d. 30. december 2019

Havde 2 overnatning. På ankomstdagen spiste vi en herlig middag i resturanten, men et fantastisk personale der med godt humør og stor viden om bl.a. vinene de serverer gjorde det til en rigtig god oplevelse. Da vi var propmætte takkede vi nej til dessert, men da kaffen kom vi havde bestilt, fik vi alligevel en dessert på huset som de mente vi var nødt til at smage. Denne var ligeså velsmagende som alt andet.
I forhold til støj, er det dét absolut bedste værelse jeg har sovet på til dato. Selvom hotellet var velbesøgt, var der absolut intet støj at bemærke på værelset. Fantastisk at få en god nat søvn! Værelserne er ikke topmoderne, men er pæne og rene. Selve hotellet har en dejlig atmosfære, og mens vi havde møde der, blev der løbende fyldt op af snacks osv. på gangen, samt skønne juices mm.
Morgenmaden er fin, og der er noget for enhver smag, lige fra grød og frugt, til klassikere som forskellige brød, youghurt, æg osv.
Der er gratis parkering lige udenfor hotellet. Alt i alt et rigtig dejligt sted.

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Neldeb
Dennis N, Receptionschef hos Comwell Borupgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. januar 2020

Kære Neldeb

Tak for din anmeldelse af Comwell Borupgaard.

Det er bare dejligt, når vores gæster skriver så positivt ting om os. Tusind tak fordi du gav dig tid.

Anmeldt d. 8. december 2019 fra mobile enheder

Vi var på dette sted. En gruppe på Ca 35 personer. Og fik en. Fin lille julefrokost anretning. Ik noget wow. Da der manglede lidt i udvalget. Men dejlig kvalitet. Da vi kom blev vi budt velkommen af personalet. På hotellet

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 502mikaelr

Kære 502mikaelr

Tak for din anmeldelse af Comwell Borupgaard.

Dejligt jeres juleanretning var fin og af dejlig kvalitet, og så er det godt at læse I følte jer velkommen, da i ankom til hotellet.

Anmeldt d. 7. december 2019 fra mobile enheder

Dejlige omgivelser, både inde og ude.
Lang gåtur ned til stranden og maden er af høj kvalitet. Lidt ud over det sædvanlige. Behandlingen med massage var dejlig, men ikke helt professionel nok. Mere ‘nusseri’ end egentlig behandling

Dato for ophold: december 2019
Tak, 534metten

Kære 534metten

Tak for din anmeldelse af Comwell Borupgaard.

Det glæder os meget at du havde en rigtig god oplevelse under dit ophold her på Comwell Borupgaard.