Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com210 $
Tripadvisor210 $
eDreams245 $
CheapTickets210 $
Orbitz.com210 $
Anmeldt d. 8. juli 2021

Kan klart anbefales. Kunne vi give flere stjerner gjorde vi det. Smukt , unik , intimt og fremragende service.
Tak Anette og Erik for 4 pragtfulde dage.
Kommer helt sikkert igen.
Jan og Jytte Bolander

Dato for ophold: juli 2021
Tak, JytteB51
Anmeldt d. 12. november 2020 fra mobile enheder

Vi havde før prøvet at få værelse her men denne gang lykkedes det heldigvis.
Dette hotel er lige i vores smag.
Lille med hygge og venlig modtagelse.
Charmerende som et lille badehotel.
Og en dejlig morgenmad med stort udvalg.

Dato for ophold: november 2020
1  Tak, Vibeke Sylvest F
Anmeldt d. 25. oktober 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt lille og centralt beliggende hotel med god og nærværende betjening og dejlig hjemmelavet morgenmad. Her føler man sig velkommen og taget godt imod. Vi kan klart anbefale et ophold på Hotel Villa Brinkly!

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Frufomse
Anmeldt d. 9. oktober 2020 fra mobile enheder

Brinkly er et stemningsfuldt lille hotel med den bedste service. Mit nyrenoverede værelse lå ud til skoven, og stranden er også meget tæt på. Aftensmaden var utroligt velsmagende og man mærker tydeligt at der er en ildsjæl i køkkenet. Her er en dejlig ro og varme. Jeg kommer helt sikkert tilbage!

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, FruFroh
Anmeldt d. 22. august 2020

Tak for et super dejligt ophold. Meget hyggeligt hotel nær skov og strand. Stor tak til Værtsparret som sørger for en meget hyggelig atmosfære på stedet samt meget dejlig mad. Vi kommer gerne igen en anden gang

Dato for ophold: august 2020
Tak, dortes2305