Hotels.com
CheapTickets218 $
Orbitz.com218 $
Tripadvisor218 $
Anmeldt d. 22. august 2020

Tak for et super dejligt ophold. Meget hyggeligt hotel nær skov og strand. Stor tak til Værtsparret som sørger for en meget hyggelig atmosfære på stedet samt meget dejlig mad. Vi kommer gerne igen en anden gang

Dato for ophold: august 2020
Tak, dortes2305
Anmeldt d. 20. juli 2020

Skønt feriested på Nordsjælland tæt på standen. Vi nød godt af den lækre mad og værternes gæstfrihed. Vores værelse mod skoven var stort og hyggeligt. Snekkersten ligger perfekt i forhold til udflugter - Kronborg, Søfartsmuseet, Louisiana og Karen Blixens hus. Det kan kun give 5 stjerner, og vi kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, AnnetteB1221
Anmeldt d. 10. juli 2020

Jeg bliver nød til at anbefale dette fantastiske lokale spisested. Jeg har her i aften spist middag på Villa Brinkly. Det var fuldstændig fantastisk mad. Veltilberedt, frisk, velsmagende, velanrettet og i tilpasse mængder. I aften var vist deres første rigtige aften som restaurant så selvfølgelig kan der optimeres på diverse småting inkl. flowet fra køkkenet osv, men maden - den får man simpelthen ikke bedre. Og prisen er virkelig rimelig. Kan varmt anbefales :-)

Dato for ophold: juli 2020
Tak, lonen44
Anmeldt d. 8. september 2019 fra mobile enheder

Overnatning på hyggeligt hotel med stemning af badehotel beliggende på Strandvejen ned til vandet. En virkelig hyggelig oplevelse med en personlig betjening. Hotellet ligger også op til skoven. Skønne omgivelser. Vi vil gerne tilbage og opleve det når i højsommeren.

Dato for ophold: september 2019
Tak, SusanneC317
Anmeldt d. 22. juli 2019

Jeg havde booket 2 overnatninger på dette skønne hotel. Dejligt og hyggeligt værelse. Fantastisk lækker morgenbuffet. Sød værtinde. Skønne omgivelser og søde marsvin i baghaven. Kan kun give min bedste anbefaling.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Christina Lindg... C